امام جمعه لواسانات تاکید کرد: مردم صاحب‌خانه و ولی‌نعمتان جامعه هستند، مسئولان آن‌ها را به چشم مهمان و سربار نبینند. نباید مردم را نامحرم دانستی، آن‌ها بایستی در صحنه حضور جدی و تاثیرگذار داشته باشند و نباید کنار گذاشته شوند.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام “سید سعید لواسانی” روز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از معتمدان منطقه، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد هستیم، هرکجا مردم به میدان آمدند موفقیت حاصل شد.

وی افزود: رئیس جمهور منتخب به مشارکت مردم علاقمند است و امیدوارم تیم دولت نیز چنین باشد و در دوره جدید، شاهد حضور جدی مردم، پای کار باشیم.

امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: اوایل شیوع بیماری کرونا، مردم به میدان آمدند و خود درصدد حل مشکلات برآمده و موفق هم شدند اما کار که به دولت سپرده شد، افتضاح به بار آمد.

لواسانی گفت: باید مطالبه‌گری داشته باشیم تا در دولت جدید مسئولان، شهرداران و دهیاران حضور مردم را به رسمیت بشناسند و بدانند مردم صاحب‌خانه هستند، خودشان باید برای حل مشکلات در میدان باشند و مسئولان برای کمک به آن‌ها مستخدم شده‌اند.

وی با اشاره به کمک‌های مردمی به نیازمندان ابراز داشت: جایی که مردم انگیزه داشته باشند و به صحنه بیایند، کار را پیش می‌برند.

امام جمعه لواسان خطاب به معتمدان حاضر بیان داشت: در راستای جذب کمک‌های مومنانه، تهیه بسته معیشتی و توزیع آن‌ میان نیازمندان تلاش کنید و با جدیت برای رفع مشکلات گرفتاران محل، پیگیری کنید.

لواسانی تاکید داشت: اگر بخواهیم خدمت کنیم باید به اصطلاح چاه خانه خود را پر کنیم و در هیچ موقعیتی منافع خود را در نظر نگیریم؛ در این صورت می‌تونیم کاری موثر انجام دهیم. البته سختی‌های فراوانی پیش‌رو است و حرف‌های بسیاری می‌شنویم اما باید با قوت بایستیم تا کاری ماندگار به جا ماند.

اوقات شرعی