پس از انتخاب حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای رئیسی به ریاست‌جمهوری اسلامی ایران، حملات بی‌سابقه‌ای علیه ایشان در جهان شکل گرفت که آخرین آن‌ها اجلاس منافقان بدنام و جانی بود که نباید این حملات را دست‌کم گرفت و اتفاقی ساده دید، بلکه در نوع خود کم‌نظیر است و بنده تصورم آن است که مقدمۀ جنایت و خباثتی است که دشمن در اندیشه دارد.
یقیناً منافقین جانی و بدنام به تنهایی قادر نبودند چنین اجتماع و اجلاسی را برپا کنند. بنابراین طراحی قضیه بالاتر از سطح آن‌ها است و به سازمان‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی و احتمالاً برخی کشورهای اروپایی برمی‌گردد. اصل ماجرا را توجه کنیم:
۱. برنامۀ گردهمایی منافقین جانی و بدنام سه روزه بود. با نام: «اجلاس جهانی ایران آزاد.»
۲. سخنرانان آن به صورت آنلاین از چندین کشور اروپایی و آمریکا حاضر بودند.
۳. همگی هماهنگ شده بودند که خواستار محاکمه آقای رئیسی، رئیس جمهور منتخب بشوند.
۴. مایک پومپئو وزیر خارجه جانی و پیشین آمریکا و یانس یانشا نخست وزیر اسلوونی با صراحت خواستار محاکمه شدند.
۵. پیش از این، عفو بین‌الملل خواستار تعقیب قضایی آقای رئیسی بابت «جنایت علیه بشریت» شده بود.
۶. دیده‌بان حقوق بشر هم با اعلام موضع صریح انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهوری را ضربه‌ای برای حقوق بشر دانسته و خواستار تحقیق در مورد نقش او در اعدام زندانی های سیاسی شده است.
۷. نخست وزیر اسلوونی که هم‌اکنون رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپاست در این نشست منافقین جانی و بدنام با اشاره به این‌که «جهان برای نزدیک به ۳۳ سال کشتار هزاران زندانی سیاسی در جریان قتل‌عامل ۶۷ را فراموش کرده بود.» گفت: «این وضعیت باید تغییر کند. کمیسیون تحقیق سازمان ملل متحد برای روشن‌کردن قتل‌عام وحشتناک سال ۶۷ از اهمیت اساسی برخوردار است. این امر به‌ویژه با توجه به این واقعیت که رئیس‌جمهور بعدی رژیم ابراهیم رئیسی خواهد بود، که توسط سازمان عفو بین‌الملل متهم به جنایت علیه بشریت به‌دلیل نقش خود در این کشتار می‌باشد از اهمیت بیشتری برخوردار است.»
همۀ این‌ها نشان از برنامۀ هماهنگی برای جنگ جبهۀ استکبار در جبهه‌ای جدید علیه ایران دارد که انفعال ما موجب ورود خسارات سخت به کشور خواهد شد.
اولاً باید در برنامه‌ای هماهنگ نشان داده شود که منافقان بمراتب از داعش بدتر و خبیث‌تر هستند و تلاش شود که به‌عنوان سازمانی تروریستی و بدنام از صحنۀ جهان به حاشیۀ رانده شود و این نیاز به دیپلماسی فعال است.
ثانیاً باید آمریکا و اروپا و سازمان‌های دست‌ساز استکبار را از حمایت از منافقان بدنام و جانی پشیمان و خجلت‌زده کرد. برای این کار باید افکار عمومی جهان را متوجۀ جنایات منافقان کرد، و این نیاز به حضور در جهاد و جنگ شناختی علیه دشمن عنود و جنایت‌کار است.
ثالثاً باید مراقب جان آقای رئیسی باشیم، این حجم حملات نشان از اقدامات پشت‌پرده دارد که جان ایشان را تهدید می‌کند. با توجه به چهرۀ مردمی ایشان که علاقه دارد، در میان مردم برود و با آنان باشد، فرصت نفوذ هم کم نیست. بنابراین سازمان‌های امنیتی باید پروتکل‌های امنیتی را برای سلامت رئیس‌جمهور منتخب تشدید کنند.

اوقات شرعی