به مناسبت شهادت امام جمعفر صادق علیه السلام، راهپیمایی دسته عزاداری روز یکشنبه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد فاطمیه نجارکلا شهر لواسان با حضور مسئولان و شهروندان ولایتمدار منطقه اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام “سید سعید لواسانی” روز سه‌شنبه در جلسه قرارگاه فرهنگی لواسانات که به منظور هماهنگی راهپیمایی مذکور در سالن شهید سلیمانی مصلی لواسان برگزار شد، تاکید کرد: بایستی با اطلاع‌رسانی جامع برای حضور مردم و برپایی هرچه باشکوه‌تر این راهپیمایی اقدام شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سالروز شهادت امام صادق (ع) با رحلت امام خمینی (ره) تقارن دارد، باید به هریک ویژه پرداخته شود و رحلت جان‌سوز معمار کبیر انقلاب تحت تاثیر قرار نگیرد که ما هر چه داریم، من‌جمله شناخت ائمه اطهار علیه اسلام، از امام و انقلاب است.

امام جمعه لواسان تاکید کرد: با توجه به اینکه، این برنامه در آستانه انتخابات برگزار می‌شود و دعوت مردم برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور پای صندوق‌های رای انجام می‌شود، اما نهادهای امنیتی انتظامی باید مراقب تبلیغات خاص نامزدها بویژه شورای اسلامی شهر باشند و به هی‌وجه تبلیغ فردی صورت نگیرد‌.

لواسانی همچنین با اشاره به سخنرانی روز جمعه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تصریح کرد: بیانات پیش‌روی رهبر انقلاب با محوریت انتخابات و مردم‌سالاری اهمیت ویژه‌ای دارد که باید به اطلاع عموم رسانده شود.

وی با اشاره به اینکه مداحان و روحانیون، همچنین بسیج و دیگر سازمان‌ها باید با جدیت پای کار باشند، افزود: برقراری نظم و شکوه مراسم اولویت است و ارائه خدمات از جمله تامین مواد ضدعفونی، پذیرایی از عزاداران و … باید به خوبی انجام شود.

اوقات شرعی