امام جمعه لواسانات تاکید کرد: با توجه به اینکه روحانیت در بطن جامعه و مورد اطمینان مردم است، بایستی حضور جدی در میدان داشته باشیم تا مردم شاهد اقدامات و کارهای روحانیون باشند.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در نشست مشترک با روحانیون منطقه، ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام بصیری رئیس سابق مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه “شهید باهنر” افزود: امید است با حضور رئیس جدید امور مساجد، امور با دقت بیشتری پیگیری شوند.

وی خاطرنشان کرد: دادستان لواسانات که به تازگی معرفی شده است نیز جوانی انقلابی‌ست که شاهد تاثیرات مثبت حضور وی هستیم. همچنین بر خود وظیفه می‌دانیم در این مسیر کمک و حامی او باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شمیرانات با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ تاکید کرد: مساله‌ مهم انتخابات پیش‌روست و بایستی با جدیت به تبیین ضرورت مشارکت حداکثری مردم بپردازیم. همچنین باید در راه‌ شناخت و انتخاب افراد اصلح برای ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و بویژه شورهای اسلامی شهر و روستا کمک باشیم.

لواسانی یادآور شد: این‌که آینده کشور مهم است و حضور همه ما در صحنه انتخابات برای رقم خوردن سرنوشت کشور ضروری‌ست، در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه لواسان همچنین بر اهمیت مناسبت‌های مذهبی فرهنگی، از جمله عید سعید غدیر، سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، شهادت امام جعفر صادق علیه‌ السلام، محرم و صفر و … تاکید کرد و گفت: گرامیداشت و برگزاری مراسمات پیش‌رو امری مهم است که با توجه به شیوع بیماری کرونا باید به خوبی برنامه‌ریزی شود.

نوروزی، دادستان لواسانات نیز در این جلسه ضمن توضیحاتی در خصوص برخورد با تخلفات منطقه اظهار داشت: توقع ما از روحانیون، انجام کارهای عمیق فرهنگی است تا با اقدامات موثر در این زمینه، ما را یاری کنند.

همچنین حجت الاسلام کرمانی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه “شهید باهنر” به اهمیت مساجد و حضور روحانیت اشاره و در خصوص فعالیت روحانیون در صحنه اعلام آمادگی کرد.

اوقات شرعی