امام جمعه لواسانات تاکید کرد: بحمدالله خیران شمیرانات برای توسعه حرم ائمه اطهار علیهم السلام، عملکرد خوبی داشتند اما عدم انسجام‌ کار، امکان ثبت آمار برای شهرستان را سلب کرده است که انتظار داریم با همت معتمدان در راستای برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم در این حوزه، مطلوب‌تر از گذشته عمل کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی ظهر چهارشنبه در نشستی مشترک با مسعود اسماعیل بیگی، معاون ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران و معتمدان و خیران شمیرانات بیان داشت: بی‌شک با برنامه‌ریزی می‌توانیم در جذب بیش از پیش کمک‌های مردمی در این امر نیک موفق باشیم و اکنون که افتخار بخشی از پروژه بازسازی توسعه حرم ائمه اطهار علیهم السلام در عراق نصیب ایران شده است، سربلند باشیم و یکایک مردم در خیر معنوی آن سهیم باشند.

وی خاطرنشان کرد: وجود معتمدان و خیران نیک‌نام شهرستان ظرفیت خوبی است که بایستی در پیشبرد اقدامات شایسته اینچنینی به کار گیریم. تیم انقلابی و همیشه در میدان که تا سرانجام، پای کار هستند.

امام جمعه لواسان بر اهمیت تبلیغات گسترده و جامع و همچنین حضور جمعی از خیران در عراق و بازدید میدانی آنان از فرآیند کار تاکید کرد و این دو امر اساسی را از عوامل افزایش کمک‌های مادی مردم در این زمینه دانست.

لواسانی ابراز کرد: بایستی کار را با نیت خالص انجام دهیم تا خداوند یاری‌مان کند. اگر قدمی کوچک برای سیدالشهدا علیه السلام برداریم، نگاه پر برکتشان بر زندگی ما و اجدادمان سایه می‌اندازد که فیضی بالاتر از این نیست.

اوقات شرعی