امام جمعه لواسانات تاکید کرد: هر چه کار سخت‌تر و موانع بیش‌تر باشد، بی‌شک تاثیر و نتیجه مطلوب‌تری همراه داشته و اجر والاتری دارد؛ چرا که اگر اقدامی بی‌ثمر باشد شیطان نیز تلاشی برای توقف آن نمی‌کند و کار با سهولت پیش‌ می‌رود.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی عصر چهارشنبه در جلسه تقدیر از معلمان (فعال در برگزاری دوره‌های آموزشی مجازی) مرکز فرهنگی افق لواسان که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی مصلی لواسانات برگزار شد، بیان داشت: شما با فطرت بچه‌ها سروکار دارید و اگر بتوانید یکی از آن‌ها را همراه خود کنید و مسیر سعادت را برایشان تبیین کنید، موفق بوده‌اید‌.

وی ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگی دینی و خدمات ارزنده حضار افزود: همیشه کیفیت را بر کمیت مقدم بدارید و تلاش کنید، حتی برای تعداد کمی از کودکان و نوجوانان اقداماتی اثربخش داشته باشید.

امام جمعه لواسان تصریح کرد: اقدامات فرهنگی، کارهایی هستند که نتیجه آن پس از گذشت چند سال مشخص می‌شود و تلاش‌های امروز شما در آینده ثمر می‌دهد و ان‌شالله باقی و ادامه‌دار خواهد بود.

لواسانی یادآور شد: با آسیب‌شناسی دقیق در کلاس‌های مجازی و بررسی راهکارهای مناسب، می‌توانیم در جذب و تاثیر بیشتر بر کودکان و نوجوانان نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بحمدالله گروه فرهنگی خواهران در لواسانات فعالیت چشمگیری داشته و موفق عمل کردند، اظهار داشت: علیرغم تمامی مشکلات و عدم همکاری افراد شاهد اقدامات خوب بانوان منطقه هستیم که نشان از تدین، همت و پای کار بودن آنان دارد.

امام جمعه لواسان خطاب به حاظران تاکید کرد: شما گمنام و بی‌چشمداشت مادی فعالیت می‌کنید و این جهاد نیکی است که باید آن را قدر دانست و ارج نهاد، ما نیز در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد. کارتان را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بسپارید و وقف ایشان کنید تا ان‌شالله پاسخ و نتیجه تلاش خود را مشاهده کنید.

بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه صمیمی با اهدای لوح و هدایا از خدمات ارزنده معلمان مرکز فرهنگی افق لواسان تقدیر شد.

اوقات شرعی