امام جمعه لواسانات با تاکید بر دست‌گیری با عزت و احترام از قشر کمتر برخوردار جامعه و اهمیت انفاق و بخشش گفت: در اجرای طرح کمک مومنانه و کمک به نیازمندان بایستی پیش از آن‌که به ما مراجعه کنند، آنان را شناسایی کرده و برای یاری رساندن به معیشت‌شان تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز چهارشنبه در دیدار با احتشام، از نمایندگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در لواسانات بیان داشت: متاسفانه افکار عمومی این منطقه را به عنوان منطقه‌ای خوش‌نشین و ساکنان مرفه جامعه می‌شناسند در حالی که در شهرها و روستاهای ما خانواده‌های آبرومندی زندگی می‌کنند که از نظر وضعیت اقتصادی فشار بسیاری را متحمل می‌شوند و وظیفه همه ماست تا به دست‌گیری آنان بشتابیم.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله اول شناسایی دقیق و جمع‌بندی بانک اطلاعاتی جامع از افراد نیازمند منطقه و در مرحله دوم کمک به موقع و با احترام باید مورد توجه متولیان این امر باشد.

براساس این گزارش، دوشنبه هفته آتی در شب شهادت امام موسی کاظم علیه السلام، مراسمی برای جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مومنانه در لواسانات برگزار خواهد شد.

اوقات شرعی