امام جمعه لواسانات تاکید کرد: در انجام امور بویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی، نتیجه مهم است و کار باید کیفی انجام شود؛ آماردهی و کمیت اهمیت چندانی ندارد و مهم نتیجه تاثیرگذار اقدامات است.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز دوشنبه در دیدار با جمعی از معاونت امور اجتماعی سپاه تهران و مسئولان حوزه امر به معروف و نهی از منکر سپاه تهران بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر کار بسیار مهمی است و ما توجه ویژه‌ای به این امر داریم؛ در شمیرانات باید متمرکز عمل کنیم و در راستای بهبود وضعیت خواستار استقرار شعبه قضائی مخصوص این مهم از رئیس قوه قضائیه بوده‌ایم.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شمیرانات خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اهداف این حوزه بایستی از نیروهای پای کار بومی استفاده شود؛ ظرفیت‌های بسیار خوبی در منطقه حضور دارند که می‌توانند عملکردی موفق داشته باشند. همچنین طلبه‌های باانگیزه مدرسه امام خمینی (ره) نیز به میدان آمده و ما را کمک می‌کنند.

وی تاکید کرد: تصمیم‌گیری در شمیرانات حتماً باید متمرکز باشد و اجرا میان شمیران، لواسانات و رودبار قصران می‌تواند متفاوت و رقابتی باشد.

امام جمعه لواسان اظهار داشت: دشمن خباثت و توطئه فراوانی در این حوزه دارد اما فطرت انسان‌ پاک است و به خواست خداوند با تلاش می‌توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم.

اوقات شرعی