امام جمعه لواسانات با اشاره به غائله خیابان گلستان هفتم پاسداران گفت:شهید محمدحسین حدادیان شهید مبارزه با انحراف فکری بود؛ شهادت ایشان و نیروهای ناجا در این غائله ما را بیدار کرد تا مراقب انحراف باشیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در جمع دختران انقلابی (منزل شهید حدادیان) بیان داشت: هر شهیدی ویژگی خاصی دارد؛ آقا محمدحسین شهید مبارزه با انحراف فکری است که متاسفانه در حکومت‌های دینی فراوان دیده می‌شود. این دراویش گنابادی هم جریانی است که فراز و نشیب زیاد داشتند و روز به روز به انحرافاتشون افزوده شد. همانطور که اگر قدیمی‌های آن‌ها را با حالا مقایسه کنید این مساله محرز است و هر چه بگذرد بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که ما جوان بودیم، تعبیری داشتیم که اگر خداوند متعال انقلاب اسلامی را پیروز کرد و بر دوش ما گذاشت در قرآن می‌گوید ما شما را با فرشتگان یاری کردیم؛ اگر ملائک نباشند شما به هیچ کاری نمی‌رسید. خانم‌ها در زمان ما فرشتگان بودند؛ این همسران رزمندگان و شهدا بودند که کار می‌کردند.

امام جمعه لواسان اظهار داشت: باورتان شود که شما می‌توانید فرشته باشید، و هستید. کسی که در این زمانه حجابش را حفظ می‌کند و در این میان که می‌بینیم دخترانی در این تهاجم فرهنگی از بین رفتند، مسائل شرعی را رعایت می‌کند و از مسیرهای دور با عشق و علاقه به منزل شهید می‌آید نشان می‌دهد شما فرشته‌خوی هستید.

لواسانی تصریح کرد: اینکه فرشته هستید خیلی خوب است، اما باید یک قدم بالاتر بیایید و انسان باشید. مثال انسان در قرآن کریم حضرت ابراهیم خلیل الله و پیامبران اولوالعزم هستند که همه‌ چیزشان را برای خدا دادند. شهید حدادیان در ۲۲ سالگی به شهادت رسیدند، در سنی که می‌توانست به خوشی‌های جوانی بپردازد اما در راه خدا کار کرد. در این مرحله نیز زینب کبری سلام الله علیها الگوی شما دختران باشد، که تمام سختی‌ها را تحمل کرد و تماماً زیبا دید، چون برای خدا بود.

براساس این گزارش، شهید حدادیان در ۲۳ دی ماه ۱۳۷۴ دیده به جهان گشود و در اول اسفند ۱۳۹۶ همزمان با شب شهادت بی‌بی دو عالم، حضرت زهرا سلام الله علیها، در غائله خیابان گلستان هفتم (پاسداران) توسط فرقه دراویش گنابادی به طرز ناجوانمردانه‌ای شهادت رسید. شهید پرافتخار مدافع امنیت و ولایت از خادمان هیات رایهالعباس چیذر بود و در گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) آرامیده است‌.

اوقات شرعی