امام جمعه لواسانات تاکید کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، بایستی با همراهی خیران مشتاق و خیرخواه، صندوقی به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای تامین هزینه‌های درمان بیماران بی‌بضاعت منطقه راه‌اندازی شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز یکشنبه در دیدار با رضا فتاحی، رئیس بیمارستان مهرآئین لواسان ضمن تشکر و استقبال از پیشنهاد راه‌اندازی صندوق حمایتی بیماران بی‌بضاعت بیان داشت: پیگیری خواهد شد تا این صندوق با مشارکت معتمدان و متمولان بخش برای یاری بیماران بی‌بضاعت بومی هر چه سریع‌تر ایجاد شود. اگر خیرانی از رودبار قصران نیز حاضر به مشارکت باشند می‌توانیم نیازمندان این مناطق را تحت پوشش قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: احداث این بیمارستان در لواسان ظرفیتی است که باید حداکثر بهرمندی را از آن داشته باشیم؛ و با حمایت خیران تلاش کنیم اقشار ضعیف نیز بتوانند از خدمات آن استفاده کنند و مجبور به طی کردن مسافت طولانی تا مراکز درمانی تهران نشوند.

امیر کربلایی، جانشین ستاد برگزاری نماز جمعه لواسانات نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر نیز در راستای حمایت بیماران گرفتار اقداماتی غیر منسجم انجام می‌شود اما اگر این فرآیند در چرخه‌ای منظم باشد، قطعاً مثمر ثمرتر خواهد بود و افراد بیشتری تحت پوشش قرار می‌گیرند.

فتاحی نیز ضمن ارائه گزارشی از خدمات بیمارستان مذکور، از فعالیت ۶۰ پزشک در این مجموعه خبر داد و گفت: در صورتی که پزشکانی داوطلب برای ارائه خدمات رایگان مراجعه کنند، با رعایت مسائل قانونی فضای بیمارستان در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا شهروندان بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

اوقات شرعی