جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه لواسانات به ریاست حجت‌ الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی، امام جمعه بخش روز چهارشنبه با حضور اعضا در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی مصلا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه لواسانات، حجت‌ الاسلام لواسانی در این جلسه بیان داشت: با توجه به فعالیت قرارگاه فرهنگی نیاز به تعامل و همکاری بیش از پیش اعضا برای توسعه و ارتقا اقدامات این حوزه ملموس است. بحمدالله خانم‌ها، روحانیون و فعالان قرارگاه فعالیت مثبتی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و کودکان و نوجوانان در سطح لواسان و شمیرانات دارند و همواره در حال توسعه هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه متولی بخش جوانان نیز در این حوزه اقدامات مطلوبی در سطح منطقه انجام می‌دهد، انتظار داریم با همین دیدگاه بسیجی و تلاش مجاهدانه نسبت به جذب بیش از پیش و فعال‌تر شدن نوجوانان و جوانان در مجموعه نماز جمعه شاهد نتایج مثبتی باشیم.

امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: ارتباط با روحانیون منطقه تقویت شده و بنا بر آن است تا این حضور و رابطه متقابل جدی‌تر از گذشته شود.

لواسانی افزود: در این مدت با چالش‌های متعددی مواجه بودیم که با تدبیر و صبر همراهان ستاد به خوبی در حال مرتفع شدن است و امید است تمامی اعضا به صورت جدی پای کار باشند، چرا که بایستی در راستای تحقق اهدافی که رهبری حکیم ترسیم کرده‌اند، دست به دست دهیم و کوتاه نیاییم.

وی با اشاره به تعبیر شهید سلیمانی یادآور شد: عاقبت بخیری در گرو تبعیت از ولایت و شخص امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است؛ در این مسیر نیز باید در مواجهه با تمام اتفاقات ایستادگی کنیم.

امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: با شیوع ویروس کووید ۱۹ و تعطیلی نماز جمعه، فعالیت مجموعه در فضای مجازی افزایش یافت، پوشش خبری لازم انجام گرفت و بازخوردهای این مساله نیز نشان از موفقیت این اقدام دارد.

لواسانی گفت: در این مدت سپاه پاسداران، نواحی مقاومت بسیج، اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد امام خمینی (ره) و خیران در راستای اجرای طرح مواسات و کمک مومنانه عملکرد بسیار خوبی داشتند اما با وجود افزایش مشکلات اقتصادی مردم، نیاز به همکاری و تلاشی مضاعف برای یاری رساندن به شهروندان داریم.

وی با اشاره به ارتباط جدی با مراکز پژوهشی اعلام کرد: فعالیتی علمی با دیدگاهی جدید در بحث بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بویژه بند عدالت و مبارزه با فساد آن در حال انجام است و تمامی اقدامات ما در این راستا به نام نماز جمعه لواسانات پیش‌روی دارد.

امام جمعه لواسان ضمن قدردانی از عوامل مصلا گفت: بحمدالله با همت و تلاش نیروهای مجموعه امور عمرانی و بهسازی نیز با حداقل هزینه‌ها در حال پیشرفت است.

لواسانی اظهار داشت: طی این مدت بسیاری از شهروندان اشتیاق و انتظار خود برای برپایی نماز جمعه را به ما اعلام داشتند؛ امید است با بهبود شرایط و تصمیم مسئولان متولی شاهد اقامه مجدد این نماز عبادی سیاسی باشیم.

براساس این گزارش، ارائه گزارش عملکرد اعضا در مدت زمان تعطیلی نماز عبادی سیاسی جمعه در پی شیوع بیماری کرونا، بررسی ارتباط مجموعه با مردم در بستر فضای مجازی، فعالیت قرارگاه فرهنگی و روابط عمومی اهم دستور جلسه امروز بود.

اوقات شرعی