همزمان با اولین سالگرد شهید قاسم سلیمانی، یکهزار بسته معیشتی به صورت متمرکز توسط ناحیه مقاومت بسیج در سطح لواسانات و رودبار قصران از امروز (شنبه) طی ۴ مرحله توزیع می‌شود.

امام جمعه لواسانات عصر شنبه در مراسم اجرای طرح کمک‌ مومنانه و مواسات که در سالن ورزشی امام علی (ع) لواسان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت بیان داشت: کار فقط باید برای خدا باشد؛ شهید سلیمانی چون فقط برای خدا کار کرد در همه جا منشا خیر بود و شهادت او نیز برکتی داشت که ملتی را پای کار آورد.

حجت‌ الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی افزود: بایستی در اسلام ذوب شویم و در تمام امور فقط به احکام و مقررات اسلام و عدالت اسلامی توجه داشته باشیم‌.

امام جمعه لواسان ضمن تسلیت درگذشت آیت‌ الله محمدتقی مصباح یزدی، اظهار داشت: ایشان شخصیت والا مقامی بودند که همواره از محافظه کاری پرهیز کرده و با تشخیص به موقع به میدان آمدند و در راه خدا ایستادگی کردند.

لواسانی با تاکید بر اهمیت انفاق و خیرات، خاطرنشان کرد: در کمک مومنانه کمیت اهمیتی ندارد و کیفیت مهم است؛ همین که درد مردم را لمس کنیم و بی‌توجه از کنارش عبور نکنیم و نگران باشیم، ارزشمند است.

وی افزود: شهروندان ما در کشور اسلامی نباید گرسنه بمانند. زمانی که دولت به خوبی وظایف خود را انجام نمی‌دهد، تکلیف از ما برداشته نمی‌شود و بایستی تلاش کنیم باری از دوش مردم برداریم؛ در این راه هر کس به اندازه توان خود مسئول است و باید برای رضای خدا کار کند.

امام جمعه لواسان تاکید کرد: باید دقت کنیم تا دولتی جوان، متدین، حزب‌اللهی و پای کار انتخاب شود تا دغدغه مردم را داشته و برای کار به میدان بیاید.

اوقات شرعی