امام جمعه لواسانات تاکید کرد: ملت پشتوانه کشور و عامل مشروعیت نظام هستند؛ مردم به هیچ وجه نباید کنار بایستند و حضور جدی و فعالانه آنان در عرصه‌های مختلف جامعه الزامی است.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه

لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از طلاب و دانشجویان مدرسه عالی و دانشگاه شهید مطهری و دانشگاه قم با اشاره به انتخابات پیش‌رو بیان داشت: برای حضور میدانی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی سال ۱۴۰۰ بایستی به شناسایی نامزدها بپردازید و سپس گفتگو و پرسش از آنان را در دستور کار داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از نامزدهای انتخاباتی به صلاح شما دانشجویان نیست و باید بسیار مراقب باشید تا در جریان‌های اصلاح‌طلبان و یا اصول‌گرایان گرفتار نشوید و مستقل کار کنید؛ حمایت از گروه یا فرد خاص شما را از هدف اصلی که شایسته‌سالاری، خدمت به مردم و حرکت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است، دور می‌کند.

امام جمعه لواسان افزود: موازی با رصد نامزدها بایستی تلاش کنید مردم را برای مشارکت و حضور فعالانه در عرصه مهم انتخابات توجیه کنید؛ انتخابات یعنی تصمیم‌گیری ملت برای آینده کشور، لذا تمام آحاد جامعه باید نسبت به این مسئولیت اجتماعی خود آگاه باشند و به صورت جدی وارد میدان شوند.

لواسانی اظهار داشت: مساله دیگری که به شما دانشجویان توصیه می‌کنم توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید، ارتقا سطح علمی است. تمام اهتمام خود را به کار گیرید تا در زمینه‌های علمی پیشرفت کنید و در حوزه مسائل روز و جدی کشور فعالیت داشته باشید. بسط عدالت و مبارزه با فساد یکی از مساله‌های مهم امروز جامعه ما است که شما می‌توانید با استفاده از علم و عدالت‌خواهی در این راه موفقیت‌های چشمگیری برای جامعه به ارمغان آورید.

اوقات شرعی