امام جمعه لواسانات تاکید کرد: واقعیت جامعه باید همانند ارزش‌های ما باشد و برای تحقق این مهم باید کار کرد؛ نمی‌شود از امنیت و آرامش مردم، ثبات کشور، عدالت و ضدیت با فساد صحبت کنیم و در عمل کاری انجام نشود.

به گزارش روابط عمومی دفتر و ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز دوشنبه در دیدار با سرهنگ سیف‌الله فرهادی رئیس پلیس راه لواسانات و رودبار قصران و سرگرد سید امین موسوی رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: تحقق بخش مهمی از این ارزش‌ها مانند ایجاد امنیت در کشور بر عهده ناجا است که بر این اساس مسئولیت‌شان را سنگین و با توجه به توانایی این نیرو توقع کار کمی و کیفی بالایی از آنان وجود دارد.

وی افزود: آرامش و امنیت امروز کشور علیرغم تمام مشکلات اقتصادی، بیکاری، شیوع بیماری کرونا، فشارهای اسوکبار جهانی و … ثمره تلاش و زحمات بی‌دریغ و شبانه‌روزی پرسنل متعهد و متخصص نیروی انتظامی است.

امام جمعه لواسان تصریح کرد: این منطقه به دلیل گردشگری بودن و تجمع اقشار مختلف جامعه که برای گذران اوقات فراغت در شمیرانات حضور می‌یابند، سختی کار ناجا رو دو چندان می‌کند اما بحمدالله همواره شاهد عملکرد خوب این نیرو و رضایت مردم هستیم.

اوقات شرعی