امام جمعه لواسانات گفت: راه‌اندازی سامانه‌های الکترونیکی برای انجام امور مردم، به دلیل حذف واسطه‌ها و عدم برخورد ارباب رجوع با مسئولان و کارشناسان، از بروز فسادهای احتمالی از جمله رشوه و دور زدن قانون جلوگیری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دفتر و ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز یکشنبه در دیدار با سیف، رئیس جدید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شمیرانات ضمن حمایت از ایجاد سامانه الکترونیکی در این اداره، بیان داشت: این اقدام بسیار خوبی است که باید ادامه پیدا کند و به مرور زمان قابلیت‌های آن را نیز افزایش داد.

وی خاطرنشان کرد: با فراگیر شدن این مهم و اجرای آن در ادارات مختلف، علاوه بر کاهش چشمگیر فساد شاهد صرفه‌جویی در زمان، مصرف کاغذ، کاهش هزینه‌ها و مسائل ترافیکی خواهیم بود. همچنین از درصد خطای انسانی کاسته شده، امور مردم با سرعت بیشتری انجام می‌شود و در نهایت رضایتمندی عمومی افزایش می‌یابد‌.

امام جمعه لواسان تاکید کرد: در حال حاضر معضل بیکاری که در پی شیوع ویروس کرونا در کشور به ویژه برای قشر کارگران عزیز پدید آمده است، وظیفه شما را سنگین‌تر می‌کند و باید تلاش مضاع برای پیگیرب و حل مشکلات آنان داشته باشید.

لواسانی تصریح کرد: آموزش در کنار نظارت بر امور کارگران نیز کمک به حال این قشر زحمت‌کش و نیروهای فعال و کارساز جامعه است.

اوقات شرعی