امام جمعه لواسانات تاکید کرد: متاسفانه برخی قصد دارند ناهنجاری‌های اجتماعی مانند پدیده بی‌حجابی، بدحجابی و شرب خمر را عادی جلوه دهند، و وظیفه ما است تا با اهتمام به امر به معروف و نهی از منکر اجازه ندهیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر و ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز یکشنبه در دیدار با فضلای مدرسه علمیه امام خمینی (ره) به منظور تقویت امر به معروف و نهی از منکر در لواسان، بیان داشت: در امر به معروف و نهی از منکر زبانی برکتی است که هرگز نباید ترک شود و اگر می‌خواهیم اشرار بر ما حاکم نشوند باید به این وظیفه شرعی به خوبی عملی کنیم؛ بهترین روش آن هم امر به معروف و نهی از منکر جمعی و با برنامه است.

وی افزود: بدانیم که شیطان تشکیلاتی عمل می‌کند؛ امیرالمؤمنین سلام الله علیه می‌فرماید: ان الشیطان قد جمع حزبه” شیطان حزب خودش را جمع کرده است. فکر نکنیم کشف حجاب، کار فردی چند دختر است، بلکه برنامه فراگیر شیطانی است که حتی تئوریسین‌هایش هم به صحنه آمده‌اند.

امام جمعه لواسان تصریح کرد: ما هم باید تشکیلاتی عمل کنیم؛ مگر ما حزب الله نیستیم؟ حزب خدا هم تشکیلاتی و با برنامه مدون عمل می‌کند، امر به معروف و نهی از منکر جمعی دارد و اینگونه به‌خواست خدای سبحان موفق می‌شود.

لواسانی با بیان اینکه کاری را که برای رضای خدا انجام دهید، خداوند به آن برکت می‌دهد، افزود: اکنون نیروی انتظامی آمادگی لازم را دارد و اقداماتی در این راستا انجام داده است؛ بسیج هم با نیروهای خوب و با انگیزه لواسان پای کار است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر آن خواهد بود تا در مسیر تحقق این مهم از ظرفیت ارگان‌های مختلف استفاده کنیم.

فضلای مدرسه امام خمینی (ره) نیز اعلام آمادگی کرده و از برنامه‌ریزی برای این مهم شرعی خبر دادند، که در چندین مورد عمل کرده و موفق هم بوده‌اند.

در این جلسه مقرر شد ابتدا هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی صورت گیرد و در مرحله بعد جلسه‌ای با بسیجیان برگزار و کار هر چه سریع‌تر آغاز شود.

اوقات شرعی