امام جمعه لواسانات در حاشیه بازدید از نمایشگاه موقت توانمندی‌های بانوان کارآفرین منطقه گفت: ایجاد مرکز دائمی و مناسب برای عرضه محصولات تولیدی بانوان توانمند بخش در حوزه‌های هنری، کشاورزی، عفاف و حجاب، تزئینی

، پوشاک و … ضروری است.
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی عصر پنجشنبه، در حاشیه بازدید از این نمایشگاه بیان داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افزایش تولید و حمایت از کالای داخلی، حمایت از تولیدکنندگان بویژه بانوان توانمندی که با کمترین امکانات محصولات با کیفیت و کاربردی قابل رقابت با نمونه‌های خارجی تولید می‌کنند، ضرورت دارد.
وی افزود: فعالیت بانوان در این راستا، علاوه بر رونق تولید، و نشاط و پویایی، می‌تواند در معیشت خانواده نیز کمک بسزایی داشته و عبور از مشکلات اقتصادی امروز جامعه را سهل‌تر کند.
امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد مرکز عرضه محصولات بانوان منطقه، علاوه بر فضاهای موجود شهری از جمله فرهنگسرا، آمادگی داریم تا فضای مصلا را نیز در اختیار آنان قرار دهیم.
براساس این گزارش، نمایشگاه توانمندی‌های بانوان لواسانات شامل ۱۲ غرفه به مناسبت هفته دولت، درمجموعه خلیج فارس چناربان برپا شد.
 
.

اوقات شرعی