امام جمعه لواسانات گفت: بیشترین تخلفات در لواسانات زمین‌خواری، جاده‌خواری، کوه‌خواری و تغییر کاربری است و حجم گسترده تخلفات باعث ورود اطلاعات جهت ریشه‌یابی متخلفان شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار، در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم اظهار داشت: لواسانات از مناطق خوش آب و هوای استان تهران محسوب می‌شود و نظر افراد تجمل‌گرا را به خود جلب کرده که با تخلفات رابطه‌ای و ضابطه‌ای در ادارات زمین‌های این مناطق را به یوغ خود درآورده‌اند.
امام جمعه لواسانات بیان داشت: ریشه فساد در لواسانات به یک نفر در لواسان ختم نمی‌شود بلکه با تحقیقات انجام شده این تخلفات از رده‌های بالادست و بیرون از لواسان حمایت می‌شوند.
وی افزود: نمونه بارز این تخلفات تخریب ویلای شبنم نعمت‌زاده،  مسدود شدن آرامستان نجار کلا و کلاک که از جزیی‌ترین تخلفات لواسان محسوب می‌شود و  ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات در بعضی ادارات همچنان ادامه دارد.
لواسانی تصریح کرد: تغییر کاربری اراضی لواسانات با صدور مجوز غیرقانونی از طرف شهرداری، جهاد کشاورزی و دیگر ادارات صادر شده است که نیاز به ریشه‌یابی وسیع جهت شناسایی افراد متخلف است.
امام جمعه لواسانات خاطرنشان کرد: با ورود اطلاعات مفسدان و متخلفان در لواسانات سریع‌تر شناسایی شده و با اجرای عدالت علوی لواسان یک پایلوت برای شروع پاک‌سازی همه مناطق خوش آب و هوای کشور خواهد شد.
منبع: تسنیم
https://tn.ai/2324480

اوقات شرعی