حمید دانش‌آموز، بخشدار لواسانات روز یکشنبه به مناسب عید سعید غدیر خم با حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی، امام جمعه بخش دیدار و گفت و گو کرد؛ که در این نشست

صمیمی لواسانی از بخشدار خواست تا نسبت به افزایش انسجام بخشی به ادارات منطقه برای هماهنگی در بسط عدالت، تلاش کنند.
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، لواسانی ضمن تبریک عید سعید غدیر، در این دیدار افزود: با توجه به سفر اخیر رئیس قوه قضائیه به منطقه، و حالا که لواسان پرچمدار عدالت شده است، خواستاریم تا ادارات دولتی بخش نیز با هماهنگی بیشتری در مسیر بسط عدالت و مبارزه با تخلفات، بی‌عدالتی، فساد، تبعیض و اشرافیت بکوشند.
وی با اشاره به مشکلاتی که از آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ در لواسان پدید آمده است، بیان داشت: متاسفانه کمیسیون ماده ۹۹ هم درست عمل نکرده و نمی‌کند؛ همچنین بعضاً شاهد هستیم دیوان عدالت اداری هم به نفع متخلفان رای می‌دهد که باید با مستندات، روشنگری کرد. بنده آماده هستم مطالب را برای آیت‌الله رئیسی، مجلس شورای اسلامی و دیوان ارسال کنم و هر کجا لازم باشد، حضور یافته و صحبت کنم.
امام جمعه لواسان ضمن تشکر از زحمات بخشدار تاکید کرد: هویت و مشروعیت ما در اقامه حق و عدل است و باید در این راستا پایدار و ثابت قدم باشیم.
دانش آموز نیز ضمن تبریک این عید بزرگ، اظهار داشت: بنده هم در حال تهیه گزارش جامعی از مشکلات بخش هستم و معتقدم برخی قوانین باید اصلاح شوند، همچنین اصلاح برخی مقررات، بخشنامه‌ها و نظارت در انجام امور نیز ضروری است.
وی نیز با تائید سخنان امام جمعه لواسان از برخی از آرای دیوان عدالت اداری انتقاد کرد.

اوقات شرعی