امام جمعه لواسانات تاکید کرد: مرجعی باید به مساله تپه‌سرخه ورود کند و به صورت اساسی بحث را حل و فصل کند؛ پیشنهاد بنده اطلاعات سپاه

است که ان شاءالله اقدام کند.
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در دیدار با زینکوهی، صادقی، بهرامی و گندمکار از مدعیان اراضی ماده ۶۴ تپه‌سرخه بیان داشت: همه ما تابع قوانین و ضوابط هستیم و هر چه قانون حکم کند، می‌پذیریم.
وی در واکنش به ابراز نگرانی این افراد و گلایه از نگاه رسانه‌ها و فضای مجازی به آنها، ضمن بیان اینکه ما شما را زمین‌خوار نخواندیم، بحث اصلی ما درباره اراضی ملی است که بحمدالله به بیت المال بازگشت، اما درباره قطعات مربوط به ماده ۶۴ نیز بحق زیاد است.
وی گفت: بنده هم با شما، هم طرف‌های مقابل شما صحبت کرده‌ام، با وکلای کاردان و مبرز مشورت کرده و از معتمدان محل سابقه تپه سرخه را پرسیده‌ام، همچنین با مسئولان مربوطه صحبت کرده‌ام و اینگونه نیست که بدون اطلاعات سخن بگویم، اما در این پرونده ابهام وجود دارد و به همین دلیل ورود نیروهای اطلاعاتی را ضروری می‌دانم، آنگاه هرچه نتیجه شود، همه ما تابع آن هستیم.
امام جمعه لواسان تصریح کرد: جریان‌سازی فضای مجازی به بنده ربطی ندارد، بلکه تقصیر شما و دوستان شما است؛ وقتی با گیت و نگهبان راه مردم را برای رفتن به آرامستان و زیارت اهل قبور مسدود کردند، موجب ناراحتی و دلگیری‌شان شد و طبیعتاً آنها نیز برای دفاع از خودشان و برای اینکه آسوده و بی دردسر، سر مزار عزیزان خود بروند، اقداماتی انجام دادند؛ رسانه‌ها هم که به دنبال سوژه هستند و ابنگونه تپه سرخه را سر زبان‌ها افتاد و شما هم با سکوت و تائید ضمنی با آنها همراهی کردید.
لواسانی یادآور شد: اما اینکه تپه‌سرخه آرامستان عمومی باشد یا خیر، مربوط به بنده نیست و کار شهرداری است، که مسائل قانونی و کارشناسی آن هم در دست بررسی قرار دارد.
مدعیان مذکور نیز در این دیدار تاکید کردند: ما این زمین‌ها را خریده‌ایم و همه مستندات را داریم، دادگاه نیز بارها به نفع ما حکم داده است. به اراضی ملی بالادستی هم کاری نداریم و راضی هستیم اما این قطعات متعلق به ما است و از اینکه فضای مجازی و رسانه ها علیه ما مطلب زده و عنوان زمین‌خوار به ما نسبت می‌دهند، جداً ناراحتمان می‌کند.

اوقات شرعی