امام جمعه لواسانات تاکید کرد: انتظار داریم حسینیه گلندوئک هر چا سریع‌تر به بهره‌برداری رسیده و البته کاربری آن فقط به همین

منظور باشد و به هیچ‌وجه به تجاری تبدیل نشود.
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در دیدار با عبدی، مسئول ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در شمال شرق پایتخت و لواسان افزود: آرامستان گلندوئک نیز بایستی پس از تاسیس آرامستان عمومی لواسان تعطیل و دیگر میتی در آن دفن نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ما دو راهکار را در بسط عدالت دنبال می‌کنیم؛ اقدامات سلبی که مبارزه با مفسدان و متخلفان دولتی و حقیقی است و در این نباید کوتاه آمد و بفضل الهی کوتاه هم نمی‌آییم.
امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: به ویژه با ورود کارساز و مقتدرانه قوه قضائیه در مبارزه با فساد و برقراری عدالت در کل کشور و به طور خاص در لواسان این اقدام را رها نمی‌کنیم.
لواسانی تصریح کرد: کار دوم ما ایجابی است؛ برای مثال بنده معتقدم کلاک باید به مرکز دانش بنیاد در بخش باغداری تحویل شود تا به تولید بهینه محصولات مهم و استراتژیک کشاورزی بپردازند، یا زمین‌های باستی به پارک جنگلی تبدیل شود، یا از اراضی ملی تپه‌سرخه به منظور باغات نمونه درخت‌های مثمر و یا به عنوان آرامستان عمومی لواسان زیر نظر شهرداری و با رعایت اصول بهداشتی و فنی استفاده شود.
وی خطاب به عبدی گفت: همانطور که برای تحقق این اهداف بایستی تمامی ادارات شهر و منطقه همت کنند، از شما نیز تقاضای کمک داریم.
عبدی نیز ابراز کرد: بی‌شک ما در مسیر مبارزه با فساد همراه قوه قضائیه و شما هستیم و همچون سنوات قبل باز هم کمک خواهیم کرد.
وی اعلام کرد: ما آماده هستیم تا زمین‌هایی که در اختیار ستاد است، به منظور استفاده عموم مردم، کاشت درخت‌های مثمر و بهره برداری عام المنفعه به بهره‌برداری برسانیم؛ همچنین در طرح کمک مومنانه در شهر لواسان نیز پیشگام هرگونه همکاری خواهیم بود.

اوقات شرعی