امام جمعه لواسانات تاکید کرد: ما و مسئولان اداری بایستی دغدغه شهروندان را درک کرده و از آن خود بدانیم تا به بهانه‌های مختلف از مسئولیت خود شانه خالی نکرده و رضایت آنان را جلب کنیم.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در دیدار با فیروز قجری، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات بیان داشت: مردم نباید به دلیل عدم تعامل و همکاری بین دو اداره اذیت شوند، که این اتفاق عامل مهمی در دلگیری آنان از مسئولان می‌شود.
وی افزود: انجام فرآیندهای ثبتی با سرعت و دقت منجر به حفظ و حراست از حقوق مردم می‌شود که بسیار حائز اهمیت بوده و مدیران و کارکنان این حوزه باید توجه ویژه‌ای به امورات محوله داشته باشند.
امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: خواستار آنیم تا پرسنل شاغل این مجموعه با برنامه‌ریزی‌های مدون و تلاش مضاعف نسبت به تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و پاسخگویی مطلوب در موعد مقرر به مراجعین اقدام کنند.
لواسانی تصریح کرد: چرا که یکی از مشکلات مهم ما در منطقه اسناد ثبتی است که هم موجب گلایه‌مندی مردم و هم موجب سوءاستفاده سودجویان می‌شود.
رئیس اداره ثبت اسناد و املاک لواسانات نیز ضمن ارائه گزارشاتی از فعالیت‌های این اداره در منطقه، گفت: همواره تلاش خواهیم کرد با اهتمام بیشتری نسبت به تسریع و تسهیل امور شهروندان و مقابله با اهداف سودجویان اقدام کنیم.

اوقات شرعی