امام جمعه لواسانات تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین مطالبات ما، شناسایی کارشناسانه مسائل، مشکلات و نیازهای منطقه در زمینه فرهنگی

و سپس ارائه راهکارهای موثر و اجرایی در این حوزه است.
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام سید سعید لواسانی روز جمعه در دیدار با سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم فاتب (فرماندهی انتظامی تهران بزرگ)، سرگرد سید امین موسوی، رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات و جمعی از مسئولان انتظامی شهرستان شمیرانات بیان داشت: در راستای تحقق این مهم نیاز است تا وظایف تمامی ادارات و نهادها نظیر تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد، شهرداری و … روشن و مشخص باشد.
وی خاطرنشان کرد: همانطور که قوه قضائیه در دوره جدید به خوبی وارد عمل شده و در زمینه اقدامات خود دستاوردهای امیدبخشی داشته است، تلاش بیش از پیش مسئولان دولتی که مجری قانون هستند نیز می‌تواند در این زمینه کارساز و موثر باشد.
امام جمعه لواسان ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه ناجا در منطقه به دلیل خدمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی پرسنل، دقت در انجام وظایف و توجه به امنیت شهروندان در کنار ارتباط خوب با آنان، با وجود تمام کاستی‌ها و کمبود امکانات قدردانی کرد.
متولیان فرهنگی شمیرانات، به همراهی بیشتر پلیس بشتابند
سرکلانتر یکم فاتب نیز ضمن گلایه از کم‌کاری ارگان‌های دیگر در انجام وظایف خود در زمینه فرهنگی ابراز کرد: شاهد سرریز کاستی‌ها در نیروی انتظامی هستیم که این امر منجر به تشدید وظایف پلیس و در نهایت نارضایتی مردم از ما می‌شود.
سرهنگ کالوسی تصریح کرد: برخی از شهروندان تذکرات پلیس در زمینه امر به معروف و نهی از منکر پذیرا هستند، و البته برخی نیز بی‌اعتنایی می‌کنند که به نظر ما بیشتر دلایل فرهنگی دارد و تحت تاثیر جریان‌های معاند قرار گرفته‌اند! اما نیروی انتظامی همواره برای خدمت حاضر و آماده است.

اوقات شرعی