امام جمعه لواسانات با بیان اینکه نیروهای سپاه پاسداران و بسیج در نگاه مردم نماد تدین و انقلابی‌گری

هستند، تاکید کرد: مراقب باشید کوچکترین خطایی از شما سر نزند که برابر با ده‌ها خطای یک فرد عادی است و تمام نیروهای مجموعه را زیر سوال می‌برد.
به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز جمعه در مراسم افتتاح گردان امنیتی ناحیه مقاومت بسیج الغدیر (لواسانات و رودبارقصران) افزود: مردم وقتی بسیجی را نگاه می‌کنند یاد و خاطره شهدا برای‌شان زنده می‌شود؛ شما بیش از دیگران باید تقوا داشته باشید و از خود مراقبت کنید تا حتی یک تخلف از شما سر نزند که اعتماد مردم را خدشه‌دار می‌کند.
وی با اشاره به اهمیت نعمت امنیت در کشور اظهار داشت: سرزمینی که امنیت نداشته باشد، هیچ ندارد! امروز دشمن ما علاوه بر عملیات‌های نظامی و مستقیم، در فضای مجازی تلاش و هزینه می‌کند تا جامعه را به اغتشاش و ناامنی سوق دهد.
امام جمعه لواسان خطاب به نیروهای امنیتی الغدیر تصریح کرد: متاسفانه مسائل اقتصادی، بیکاری، کرونا و تعدد مشکلات معیشت مردم را دشوارتر و زمینه‌ساز بروز نارضایتی و اغتشاش برخی افراد شده است، لذا این شرایط اهمیت کار شما برای پیشگیری از این اقدام نابخردانه و ایجاد امنیت در سطح منطقه را تشدید می‌کند، پس جای هیچ تعلل و سهل‌انگاری وجود ندارد.
وی با بیان اینکه انتظار داریم نیروهای امنیتی در منطقه حضور جدی داشته باشند، اذعان داشت: مفسدانی با نگاه متکبرانه قصد دارند منطقه را مال خود کنند که باید با اقتدار، صلابت، مهربانی و سلامت مانع تحقق اهداف آنها شوید.
لواسانی خاطرنشان کرد: توجه داشته باشید تمام اقدامات شما بایستی بر پایه تدبیر، اندیشه و برنامه ریزی منظم و با هماهنگی و اطاعت از دستورات فرمانده باشد. هماهنگی کامل با نیروی انتظامی منطقه که الحمدالله روسا و پرسنلی انقلابی و پای‌کار دارد نیز برای توفیق در امورات الزامی است.
امام جمعه لواسان افزود: بسیجیان متدین، قوی و جهادی بسیاری در منطقه حضور دارند که به دلایلی در جاشیه هستند؛ افرادی که به خوبی با منطقه و مشکلات محدوده آشنایی دارند و باید از ظرفیت آنها استفاده شود.
وی خطاب به نیروهای نظامی حاضر در این گردان تاکید کرد: همواره برای رضایتمندی خداوند کار کنید که رمز توفیق و ماندگاری همین است.

اوقات شرعی