امام جمعه بخش لواسانات ضمن تقدیر از اقدامات خدا پسندانه ستاد دیه استان تهران تاکید کرد: قطعاً با ظرفیت های منطقه این ستاد را حمایت خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز شنبه در دیدار با رئیس ستاد دیه استان تهران بیان داشت: حوادث غیرعمد هر لحظه ممکن است برای هر یک از ما رخ دهد و راننده، پزشک، مهندس، روحانی، آموزگار، زن، مرد، پیر و جوان هم نمیشناسد و منحصر به قشر خاصی از جامعه نیست.
وی تصریح کرد: برخی از این رخدادها خسارات جبران ناپذیری به همراه دارند اما برخی دیگر با پرداخت خسارت مالی که در این مواقع با عنوان دیه شرعی شناخته می شوند، جبران پذیر است. در این مواقع ما به عنوان انسان و مومن باید به یاری یکدیگر بشتابیم و اجازه ندهیم زندگی افرادی که گرفتار اتفاقات ناگهانی و غیرعمد مانند تصادف شدند یا بدهی هایی مانند مهریه داشته و زندانی هستند، تحت الشعاع یک حادثه دچار فروپاشی شود.
امام جمعه لواسانات اذعان داشت: ستاد دیه با جمع آوری، ساماندهی و پرداخت خسارات برای آزادی افرادی که به دلیل جرائم غیرعمد محکوم به پرداخت وجوهات نقدی شده اند، امری مهم و نیک را در راه رضای خدا پیگیری می کنند که وظیفه هر یک از ما بویژه خیران عزیز جامعه است که آنها را یاری کنیم.
لواسانی تاکید کرد: بی شک ما با همراهی دستگاه ها و خیران پرمهر شهرستان شمیرانات این ستاد را حمایت خواهیم کرد.
منوچهر رحمانی نیز در این نشست اطلاعات و گزارشی از ستاد دیه استان تهران ارائه کرد و خواستار مساعدت و همکاری امام جمعه لواسانات و استفاده از ظرفیت های شمیرانات در پیشبرد اهداف این مجموعه شد.

اوقات شرعی