امام جمعه لواسانات گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خدمت صادقانه و فداکاری های نیروی مقتدر و با صلابت انتظامی هستیم که در انجام وظایف خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در دیدار با سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم فاتب ضمن تبریک انتصاب وی و قدردانی از زحمات سرهنگ مرادی سرکلانتر پیشین اذعان داشت: امنیت و آسایش یکی از ارکان ضروری زندگی اجتماعی به شمار می آیند که می توان با قطعیت گفت نیروی انتظامی پرچمدار ایجاد و حفظ این اصل مهم در کشور است.
وی به نقل از امام صادق علیه السلام خاطرنشان کرد: امنیت و سلامت از نعمت های مهم دنیا هستند که در آخرت با رفتن به بهشت کامل مى شود.
امام جمعه لواسانات تصریح کرد: پرسنل خدوم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی محصور به هیچ زمان و مکانی فعالیت نمی کنند؛ شاهد هستیم با وجود سختی کار، تنوع و حجم مسائلی که این مجموعه با آنها مواجه هستند باز هم کمترین گلایه مندی را دارند و همواره تلاش می کنند با محدودیت ظرفیت و امکانات بهترین خدمات را ارائه دهند.
لواسانی ضمن تاکید بر تقویت کلانتری لواسان گفت: امید است مقامات ذیصلاح نسبت به انتظارات بیشماری که در جامعه از نیروی انتظامی می رود، امکانات بیشتری را در اختیار این مجموعه قرار دهند.
وی ضمن ابراز حمایت خود از پلیس تاکید کرد: آماده هرگونه همکاری با نهاد مهم نیروی انتظامی هستم و از فعالیت های خالصانه نیروی انتظامی در سطح شهرستان شمیرانات و لواسانات تشکر می کنم.
سرهنگ کالوسی نیز در این دیدار اقدام به ارائه گزارش از فعالیت های سرکلانتری نمود و از حمایت های حجت الاسلام لواسانی از نیروی انتظامی قدردانی کرد.
 

اوقات شرعی