سید سعید حسینی لواسانی

۱۴۰ بسته معیشتی در لواسان توزیع شد

در راستای اجرای طرح کمک مومنانه، ۱۴۰ بسته معیشتی به همت مرکز آموزشی فرهنگی افق امامزاده عبدالله (ع) جائیج تهیه و میان افراد کمتر

برخوردار شهر توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید

سعید لواسانی روز شنبه در این مراسم بیان داشت: کشور ما ثروتمند است اما به دلیل عدم مدیریت مناسب با مشکلاتی مواجه هستیم که البته کرونا و تحریم‌ها نیز آن‌ را تشدید کرده است. در این شرایط هر یک از ما وظیفه‌ای داریم و بایستی در حد توان خود در رده خدا انفاق کنیم.

وی افزود: اصل بر این است تا بخشش مخفیانه باشد؛ اگر می‌خواهید ریا کنید برای خدا ریا کنید تا در درگاه الهی نام‌آور باشید و خدا وکیل شما باشد.

امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: البته ترویج فرهنگ انفاق و بخشش خوب است و در وضعیتی که به صورت متعدد، سپاه و بسیج، اوقاف و مردم کمک‌رسانی می‌کنند بایستی اطلاع‌رسانی شوند تا علاقمندان شرکت کنند تا مستمندان دست‌گیری شوند.

لواسانی تصریح کرد: در بخشش محاسبه نکنید که اگر در جای دیگری سرمایه‌گذاری می‌کردید چقدر سود دنیوی به دست می‌آوردید، شما با خدا معامله کنید که خداوند اجر و پاداش کریمانه نصیب می‌کند.

وی تاکید کرد: ما وظیفه داریم نیازمندان را شناسایی کنیم و کمک‌ها را به آنان برسانیم، نباید فرصت دهیم آنها مراجعه کنند.

امام جمعه لواسان یادآور شد: شهید محسن فخری‌زاده برای بیشتر ما ناشناخته بودند و فقط برای خدا کار می‌کردند؛ حال نتیجه را ببینید، به فیض شهادت نائل شدند و همه ایشان را به نیکی یاد می‌کنند.