امام جمعه لواسانات تاکید کرد: از رئیس جمهور منتخب و دولت جدید توقع معجزه برای رفع سریع تمام مشکلات نداریم، اما انتظار مدیریت جهادی، انقلابی و تحولی داریم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام “سید سعید لواسانی” روز سه‌شنبه در جلسه روحانیون منطقه که در امامزاده محمدباقر (ع) رودک، برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت هشتمین نور امامت، امام رضا (ع) بیان داشت: در دوره جدید روحانیون وظیفه سنگین‌تری دارند و باید در زمینه فکری و فرهنگ‌سازی همکاری کنند.

وی افزود: در دوره گذشته مشکلات بسیاری در زمینه کارآمدی، کفایت مدیریتی، انقلابی بودن، پایبندی به ارزش‌های امام راحل، بستر عدالت و مبارزه با فساد داشتیم، که گذر از این‌ها آسان نیست و نیاز به مدیریت تحولی دارد.

امام جمعه لواسان ابراز کرد: امید است دولت جدید پیش‌رو باشد؛ ما نیز همکاری لازم را داشته و از هیچ تلاش و اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

لواسانی در پایان با تاکید بر اهمیت مسائل فرهنگی و امر به معروف و نهی از منکر، خطاب به روحانیت حاضر اشاره داشت: گروهی پژوهشی در لواسان مشغول تهیه مستند و فیلم در این زمینه هستند که پس از اتمام، نیازمند همکاری شما خواهیم بود.

اوقات شرعی