همایش بزرگ “روشنگری و بصیرتی حضور حداکثری” با سخنرانی حجت الاسلام “سید سعید لواسانی”، امام جمعه لواسانات و سردار “حسن حسن‌زاده”، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با حضور پرشور شهروندان و مسئولان ولایتمدار عصر چهارشنبه در مصلی لواسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، امام جمعه لواسان با اشاره به فرمایش امام صادق علیه السلام بیان داشت: یک لحظه فکر کردن بهتر از عبادت یک ساله است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: همانطور که واجب است نماز بخوانیم، خمس دهیم و دیگر واجبات را به جا آوریم، برای حضور در حماسه‌های ملی نظیر انتخابات نیز مسئول هستیم.

لواسانی تاکید کرد: بایستی پای صندوق‌های رای حضور آگاهانه داشته باشیم و به مصداق امر به معروف و نهی از منکر دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات دعوت و از ناامیدی نهی کنیم تا تحت تاثیر القای دشمنان خارجی و داخلی قرار نگیرند.

امام جمعه لواسان با اشاره به معیارهای نامزد اصلح، اظهار داشت: او فردی‌ست با ایمان و تدین که خدا را حاضر و ناظر می‌داند و اخلاق الهی را رعایت می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین بایستی به انقلاب و ارزش‌های انقلاب وفادار، تحول‌خواه، ضد استکبار، عدالت‌خواه، مردمی، کارآمد و باکفایت باشد و خواستار حفظ استقلال و آزادی کشور باشد.

لواسانی یادآور شد: این جلسه، جلسه تذکار و تفکر است. اهتمام لازم برای شرکت و دعوت از دیگران برای انتخاباتی پرشور را داشته باشیم و بهترین افراد را انتخاب کنیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نیز بیان داشت: خرداد از ماه‌های ویژه‌ای‌ست که مناسبت‌های آن مرتبط با مقاومت، ایثار، ایستادگی، جهاد و شهادت است.
خرداد امسال مناسبت دیگری در همین راستا دارد که میزان مقاومت و ایستادگی مردم عزیز را می‌سنجد؛ آزمایشی که این ملت همواره در آن پیروز بودند.

وی با بیان اینکه آمریکا دیگر ابرقدرت نیست، تصریح کرد: ابر قدرت کسی‌ست که بتواند با صراحت تهدید کند و تهدیدش را به نفع خود به نتیجه برساند اما در طول سال‌های گذشته به ویژه از زمان تصدی شهید سلیمانی عزیز ما کی چنین اتفاقی افتاد؟

حسن‌زاده ضمن اشاره به اینکه ۲۸ خرداد یک نبرد بین انقلاب و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی‌ست گفت: کسانی که می‌خواهند راه حاج قاسم و شهدای مدافع حرم را طی کنند، مسیر شما منزل تا پای صندوق‌های رای است. بایستی بیایید و بستگان را به مشارکت تشویق کنید تا جهاد و افتخاری بزرگ در برابر دشمن خلق شود.

اوقات شرعی