امام جمعه لواسانات ضمن تاکید بر اهمیت ارتقاء سرانه‌های فرهنگی در منطقه، گفت: احداث کتابخانه مرکزی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی و بهبود خدمات‌رسانی در این حوزه، اقدام خوبی‌ست که از آن استقبال می‌کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام “سید سعید لواسانی” روز سه‌شنبه در دیدار با “پروین بینشیان” رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرستان شمیرانات، بیان داشت: کار در زمینه فرهنگی اجتماعی نیاز امروز منطقه ماست و بایستی مسئولان متولی با دغدغه‌مندی در این حوزه اقدام کنند.

وی ضمن حمایت از طرح ایجاد کتابخانه مرکزی و مجموعه جامع فرهنگی در منطقه تاکید کرد: این مورد در شورای فرهنگ عمومی شمیرانات مطروح و مصوب خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شمیرانات افزود: با مصوبه این شورا پیگیری امور اداری نیز تسهیل می‌شود و امید است پس از انتخابات و استقرار مسئولان شهری دوره بعد، به سرعت اجرایی شود.

بینشیان نیز اظهار داشت: ایجاد کتابخانه مرکزی به دلیل تمرکز خدمات گسترده فرهنگی بستری مطلوب برای ارائه خدمات به صورت فیزیکی و دیجیتالی خواهد بود؛ همچنین می‌تواند پایگاهی برای خدمات مشاوره رایگان به شهروندان باشد.

وی افزود: با توجه به وجود بودجه کافی و امکان تجهیز و تامین کتابخانه مرکزی، انتظار داریم شهرداری در زمینه تامین محل مناسب برای راه‌اندازی این مجموعه همکاری داشته باشد‌.

به گفته وی، در حال حاضر سه کتابخانه از مجموع هشت کتابخانه شهرستان شمیرانات در بخش لواسانات (لواسان کوچک، لواسان بزرگ و نیکنامده) واقع شده است.

اوقات شرعی