امام جمعه لواسانات با بیان اینکه حضور مدعی‌العموم در لواسانات می‌تواند از تخلفات دولتی

جلوگیری کند گفت: نبود دادستان مجرب مشکل اصلی لواسانات بود که به لطف خداوند و تلاش آیت‌الله رئیسی این موضوع تحقق یافت.
حجت‌الاسلام و المسلمین سید «سعید حسینی‌لواسانی» در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: با تلاش‌های قوه قضاییه حوزه قضایی در لواسانات به دادسرای عمومی و انقلاب ارتقا یافت و دادستان جوان و انقلابی با عزم گسترش عدالت و مبارزه با فاسد بر سرکار آمد. این بخشی از وعده‌هایی است که رئیس قوه قضاییه داده بود و اینک محقق شده است.

امام جمعه لواسانات گفت: لواسانات فاقد مدعی‌العموم بود و مرجعی تخلفات را پیگیری نمی‌کرد. تخلفاتی که بیشتر آن تبعیض است. حضور مدعی‌العموم در لواسانات می‌تواند از تخلفات دولتی جلوگیری کند.وی ادامه داد: شناسایی متخلفینی که از قانون سوءاستفاده می‌کنند وظیفه دادستان است و او به راحتی می‌تواند از این گونه تخلفات جلوگیری کند. نبود دادستان مجرب مشکل اصلی لواسانات بود که به لطف خداوند و تلاش آیت‌الله رئیسی این موضوع تحقق یافت.

آیت‌الله رییسی ریاست قوه قضاییه روز یکشنبه ۵ مرداد ۹۹ در جریان جلسه شورای‎‌عالی حفظ حقوق بیت‌المال صراحتاً اعلام کرد: پیگیری تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی در منطقه لواسانات با چند حکمی که صادر شده است پایان نمی‌یابد و این موضوع تا حصول نتیجه و اعاده همه اراضی غیرقانونی تصرف شده به بیت‌المال استمرار خواهد داشت.
منبع: خبرگزاری میزان

اوقات شرعی