حجت الاسلام سید سعید لواسانی، رئیس شورای فرهنگ عمومی شمیرانات به پاس قدردانی از زحمات بی‌شائبه سرهنگ غلامحسین زراعتکار، رئیس پلیس پایگاه یکم پاوا فاتب با اهدای لوح تقدیری به رسم یادبود، تجلیل کرد‌.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، لواسانی در این دیدار صمیمی که روز چهارشنبه با حضور سرهنگ زراعتکار، حجت الاسلام قیصری رئیس عقیدتی سیاسی پلیس امنیت تهران بزرگ، جمعی از همراهان و کارکنان مصلی لواسان برگزار شد، ابراز داشت: پای کار بودن و روحیه بسیجی شما ثابت شده است و این عملکرد به ما برای طرح مسائل و مشکلات منطقه انگیزه می‌دهد.

امام جمعه لواسانات ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان بر لزوم برخورد قاطع با رستوران‌داران بی‌توجه به قوانین و ضوابط تاکید کرد و گفت: مسئولان متولی باید انگیزه برخورد داشته باشند‌ و در کار خود از اهمال‌کاری پرهیز کنند.

وی با اشاره به بحث اتباع بیگانه به ویژه افاغنه، به لزوم ساماندهی حضور برادران و خواهران افغانی در شمیرانات و لواسانات تاکید کرد.

لواسانی در خصوص معضلات فرهنگی اجتماعی منطقه به بحث سفارتخانه‌ها و مهمانی‌های آن‌ها و حضور برخی از ایرانیان و مشکلات ناشی از آن اشاره کرد و گفت: این مساله آسیب‌زا است و نباید بستر نفوذ برای جذب جوانان به فرهنگ غرب شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شمیرانات با تاکید بر اهمیت امر حجاب به ضرورت برنامه‌ای جامع برای مقابله با پوشش نامناسب و بدحجابی علنی اشاره داشت.

وی همچنین بر لزوم تداوم همکاری پلیس با بسیج در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

لواسانی در پایان گفت: هدف اصلی تشکیل این جلسه، تقدیر از خدمات خالصانه و بسیجی‌وار شما بود.

سرهنگ زراعتکار نیز ضمن تشکر از همکاری امام جمعه، مراجع قضائی و نیروهای بسیجی منطقه این تعامل را امری مهن در پیشبرد اهداف دانست و با اشاره به مشکلات مطروحه گفت: رصد ما نیز وجود این موارد را که برخورد با آن‌ها انرژی و نیروهای بسیاری می‌خواهد، تائید می‌کند.

وی در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته، خاطرنشان کرد: امسال نیز با محوریت همکاری و بهرمندی از ظرفیت‌ها و نیروهای بومی منطقه تلاش می‌کنیم تا اقدامات موثری انجام شود و از این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

اوقات شرعی