سید سعید حسینی لواسانی

لواسانی بر ساماندهی مساجد شمیرانات تاکید کرد

رئیس شورای فرهنگ عمومی شمیرانات با اشاره به مشکلات مساجد منطقه تاکید کرد: بایستی برای ساماندهی و فعالیت بیشتر این مساجد با جدیت کار شود. با فوریت نسبت به مساجدی که امام جماعت ندارند یا فعال نیستند تدبیر شود؛ و در کنار آن برای برطرف‌سازی مشکلات و موانع در مسیر کار بهینه روحانیت تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در دیدار با رئیس جدید رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید باهنر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات حجت‌الاسلام احمد بصیری، رئیس سابق این ناحیه، گفت: جناب بصیری در سال‌های مسئولیت زحمات بسیاری کشیدند و اجرشان با خدای تعالی باشد.

وی در ادامه ضمن خوش‌آمدگویی به حجت الاسلام کرمانی ابراز داشت: از خدای تعالی می‌خواهم مسئولیت شما موجب تحول در امور مساجد در سطح شهرستان شمیرانات از جمله لواسانات باشد.

امام جمعه لواسان با اشاره به مسئولیت حجت‌الاسلام محمد ابراهیم به عنوان ریاست امور مساجد استان تهران بیان داشت: ما در کار برای این حوزه نیازمند تحول جدی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: بنده یکی از برنامه‌های سال جاری خود را تقویت روحانیت در منطقه و توجه بیشتر به مساجد و امر تبلیغ گذاشته‌ام و در این راه یاور و عون امور مساجد و شما خواهم بود.

کرمانی نیز بر عزم خود در راستای حل مشکلات و برطرف کردن آسیب‌های موجود درباره مساجد تاکید کرد‌.