رئیس هیات امنا ستاد عتبات عالیات شمیرانات تاکید کرد: حال که فرصت خدمت به سالار شهیدان فراهم شده است باید این نعمت را قدر بدانیم و از تمام پتانسیل‌ها و ظرفیت افراد حقوقی و حقیقی منطقه بهرمند شویم تا بتوانیم خدمتی شایسته و نامی نیک برجا گذاریم.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز پنجشنبه در جلسه هماهنگی ستاد عتبات عالیات شمیرانات اظهار داشت: بحمدالله در شهرستان از حضور خیران و افراد نیک‌نام و معتمدی بهرمند هستیم که در کار خیر پیش قدم بوده و می‌توانند گام‌های مثبتی در این مسیر بردارند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون نیز به همت این عزیزان اقدامات خوبی در ساخت و بهسازی صحن‌های مطهر ائمه اطهار انجام شده است اما به دلیل عدم انسجام، آمار دقیقی در ستاد عتبات عالیات استان تهران ثبت نشده است که این روند بایستی اصلاح شود و برای تاثیر و تسریع امور، با برنامه‌ریزی و هماهنگی پیش رویم.

امام جمعه لواسانات تاکید کرد: علیرغم اینکه باید در کار نیک گمنام ماند، اما بایستی برای ترویج این فرهنگ نیز تلاش کنیم و در این زمینه (عتبات عالیات) که سازمان‌های متعدد به اعلام آمار می‌پردازند، کمک‌های بی‌دریغ خیران منطقه را ثبت کنیم.

رئیس هیات امنا ستاد عتبات عالیات شمیرانات بیان داشت: در قدم اول باید به تقویت ستاد بپردازیم؛ افراد حقوقی و حقیقی موثر را با شناخت کافی جذب و در جلسات متعدد به توجیه و برنامه‌ریزی دقیق اقدام کنیم. نمایندگان ستاد در لواسانات و رودبار قصران نیز بایستی با هماهنگی رئیس ستاد با انیگزه در این دو بخش فعالیت داشته باشند.

وی یادآور شد: تشکیل اجتماع مذکور می‌تواند گامی مهم در به‌کارگیری ظرفیت‌های منطقه در پیشبرد تمامی اهداف و منافع شهرستان به شمار بیاید و بایستی دست در دست هم دهیم تا با همدلی افراد دلسوز و پای کار منطقه را گرد هم آوریم و تمامی پتانسیل‌ها را به کار گیریم.

لواسانی تاکید کرد: قطعاً تقویت این هیات امنا به ما کمک می‌کند تا در برگزاری کنگره شهدا و برنامه‌‌های دیگر نیز عملکردی موفق داشته باشیم.

براساس این گزارش، “جلال فخرا” به عنوان رئیس ستاد عتبات عالیات شمیرانات به ستاد عتبات عالیات استان تهران معرفی شد.

اوقات شرعی