امام جمعه لواسانات تاکید کرد: این منطقه دارای نیازمندان و خانواده‌های گرفتاری است که بایستی از آنان دستگیری کرد، اما تصور اشتباه جامعه و نهادهای مختلف در مورد رفاه تمامی شهروندان لواسان، گاهاً منجر به بروز مشکل جذب حمایت‌های مالی برای مستمندان این منطقه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز چهارشنبه در جمع مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) که به منظور معرفی رئیس جدید کمیته امداد لواسانات و رودبار قصران در سالن اجتماعات شهید سلیمانی مصلی لواسانات گردهم آمدند، بیان داشت: بسیاری از نهادهای حمایتی و خیران فکر می‌کنند هیچ نیازمندی در این منطقه ساکن نیست، اما طبق بررسی‌های انجام شده، تعداد خانواده‌های گرفتار که نیاز به حمایت و کمک‌های متعدد دارند قابل توجه است.

وی تصریح کرد: جذب مشارکت‌ها و بهرمندی خانواده‌های کمتر برخوردار منطقه مستلزم اصلاح دید جامعه به لواسانات و رودبار قصران است، و باید برای آگاه‌سازی خیران و دستگاه‌های حمایتی بیش از پیش تلاش کنیم، چرا که شیوع بیماری کرونا آمار مستمندان منطقه را همچون نواحی دیگر کشور افزایش داده و برخی افراد با مشکلات جدی برای تامین نیازهای اولیه زندگی مواجه هستند.

امام جمعه لواسان اظهار داشت: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که دغدغه ما به شمار می‌رود ناشی از مشکلات اقتصادی است که با تمرکز بر رفع آن، می‌توانیم در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نیز عملکرد موثری داشته باشیم.

لواسانی افزود: با توجه به اینکه سیاست کمیته امداد توانمندسازی و اشتغال‌زایی برای افراد است، می‌توانیم به تحقق هدف مذکور امیدوار باشیم.

وی ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام موسوی، رئیس سابق اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) لواسانات و رودبار قصران، برای آقامحسنی رئیس جدید مجموعه آرزوی توفیق روزافزون داشت و گفت: خدمت به مردم، بویژه قشر نیازمند جامعه نعمت است که امیدواریم در این مسیر سربلند باشید؛ ما نیز آماده کمک و همکاری با شما هستیم.

اوقات شرعی