امام جمعه لواسانات تاکید کرد: با تعدد و افزایش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، نیاز به تعامل بین دستگاه‌ها و نهادهای مختلف نیز بیش از گذشته ملموس است؛ برای کاهش مشکلات بایستی با برنامه‌ریزی پیش رفت و هم‌فکری و کمک‌های مادی و معنوی افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در دیدار با زرافشان نوری، مسئول مرکز خدمات بهزیستی لواسانات ضمن تشکر از فعالیت‌های این مجموعه، بیان داشت: نگهداری از کودکان آسیب‌دیده و حمایت از خانواده‌های گرفتار که قشر خاموش جامعه هستند، از زمره اقدامات خداپسندانه و نیکی است که برای شما برکت خواهد داشت؛ کمک کردن به مردم، به ویژه مستندان و آسیب‌دیدگان راه پیشرفت معنوی را می‌گشاید.

وی اظهار داشت: اطلاعات کارشناسان بهزیستی که به خوبی آسیب‌های منطقه را احصا کرده و آمار دقیقی از مشکلات دارند می‌تواند به برنامه‌ریزی‌های ما و دیگر نهادهای فعال در این زمینه کمک کند، همچنین در مقابل کمک‌های مادی و معنوی نهادهای دیگر می‌تواند برای پیش‌روی طرح‌های بهزیستی کارساز باشد لذا افزایش تعامل، همکاری و همدلی ضروری است.

امام جمعه لواسان گفت: فعالیت‌های این مجموعه را برای خیران نیک‌اندیش منطقه تشریح خواهیم کرد تا از کمک‌های منجسم آنان نیز بهرمند شوید.

لواسانی تصریح کرد: متاسفانه وضعیت کرونایی شمیرانات شرایط پرخطری است، و بایستی در انتظار کاهش و ان‌شالله ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس باشیم تا بتوانیم ارتباط بیشتری با نوجوان این مرکز برقرار کرده و در جمع‌های مختلف میزبانشان باشیم؛ بی‌شک این امر در پرورش و تربیت آنان تاثیرگذار خواهد بود.

نوری نیز ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مرکز و آسیب‌های اجتماعی لواسانات از تعامل مسئولان منطقه قدردانی کرد و گفت: خدمات خوبی دریافت می‌کنیم اما به حمایت بیشتری
نیاز است.

براساس این گزارش، مرکز مذکور در حال حاضر از ۲۱ نوجوان پسر (رده سنی ۱۰ تا ۱۸ سال) نگهداری می‌کند؛ همچنین ۲۰۰ خانوار را تحت پوشش دارد.

اوقات شرعی