امام جمعه لواسانات تاکید کرد: مساجد، پایگاه‌های اصلی بسیج به شمار می‌آیند و نواحی مختلف بسیج بایستی در راستای فعال‌سازی بیش از پیش مساجد محلات و روستاها برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در دیدار با سرهنگ عبدالله مدیری‌نیا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر (لواسانات و رودبار قصران) اظهار داشت: کرونا نباید بهانه‌ای برای تعطیل شدن کارها باشد و باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کار را پیش برد، که بحمدالله شاهد این مساله هستیم که برنامه‌های سپاه و بسیج همواره جاری است.

وی افزود: فعالیت بیشتر مساجد شهری و روستایی درخواست مردمی و انتظار ما از ائمه جماعت و بسیج است؛ تعامل بسیجیان محلات با امام جماعت مسجد می‌تواند این مهم را محقق کرده، رضایتمندی مردم را فراهم سازد و تاثیرات فرهنگی اجتماعی بسیاری به همراه داشته باشد.

امام جمعه لواسان خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی منطقه پتانسیل خوبی هستند که در مقاطع مختلف شایستگی‌های خود را ثابت کرده‌اند؛ در حال حاضر نیاز به انسجام و فعال‌ شدن این قشر احساس می‌شود، لذا فرمانده‌هان پایگاه‌های بسیج بایستی باانگیزه در این زمینه وقت بگذارند و از ظرفیت بسیجیان در زمینه‌های مختلف بویژه امر به معروف و نهی از منکر که دغدغه اصلی این روزهای منطقه است استفاده کنند.

لواسانی ابراز داشت: باید کار را برای رضای خدا و خشنودی حضرت ولی الله اعظم انجام دهیم تا سبب عاقبت بخیری و رضایت مردم شود.

اوقات شرعی