امام جمعه لواسانات گفت: کلاک، نمادی از یک فساد بزرگ است و تخریب آن، نماد مبارزه با فساد و نماد عدالت تلقی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، بنا بر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، با توجه به آرای قطعی دیوان عدالت اداری مبنی بر اعاده اراضی به وضع سابق، تخریب و قلع و قمع ساخت و سازهای شهرک ویلایی کلاک لواسان از ۱۴ اسفند (با حکم تخریب ۶ ساختمان) آغاز شده است و تا تخریب همه ۶۲ پلاک، ادامه خواهد داشت. در همین راستا حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز چهارشنبه به همراه قاضی پرونده به بازدید فرآیند اجرای حکم در این شهرک پرداخت.

امام جمعه لواسان در حاشیه این بازدید ابراز کرد: بر خود واجب می‌دانم، از حوزه قضایی لواسان و قاضی جوانی که با انگیزه انقلابی پای این کار ایستاده و عوامل شهرداری که علیرغم خطرهایی که حین تخریب بناها رخ می‌دهد، با دقت به کار خود ادامه می‌دهند، تشکر ویژه داشتخ باشم.

وی بیان داشت: امید است، کل این پروژه طبق وعده داده شده تخریب شود چرا که این فقط یک حکم تخریب نیست بلکه وقتی ۱۲۰ هکتار به ناحق مورد تصرف واقع می‌شود و اتفاقاتی که به قول آن طرف (طبری) در رفاقت شیطانی انجام شده، اتفاق می‌افتد؛ یک نماد است. نماد مبارزه با فساد و عدالت که ما با جدیت با فساد مبارزه می‌کنیم و قوه قضاییه حاضر به هیچ مماشاتی نیست.

لواسانی خاطرنشان کرد: البته این تخلفات در دماوند که رئیس قوه قضائیه دیروز به آنجا سفر کرده است و مناطق دیگر هم هست. امیدواریم در این دوره که نشان دادن به جای حرف، مرد عمل هستند این کار انجام شود.

وی تاکید کرد: آنان که تصور می‌کند دانه درشت هستند و فکر می‌کنند می‌توانند با ثروت، قدرت و لابی از قانون فرار کنند؛ بدانند گیر قانون خواهند افتاد و با آن‌ها برخورد می‌شود.

امام جمعه لواسان گفت: امروز را به فال نیک می‌گیریم که نشان می‌دهد جمهوری اسلامی هیچگونه تعارف و مماشاتی نداشته و همانگونه که حق محرومان را استیفا می‌کند، با کسانی که ظلم و فساد کنند نیز در چهارچوب قانون برخورد جدی می‌کند؛ قانون حرف اول و آخر ما است و همه باید به آن پایند باشیم.

وی همچنین اظهار داشت: قاطعیت و سرعت عمل دستگاه قضایی در برخورد با تخلف کلاک پاسخ داد؛ وکیل نجفی‌ها به دادگاه مراجعه و اعلام کرده به سرعت خودشان نسبت به جمع‌آوری ساخت‌ و سازهای کل ۶۲ پلاک اقدام خواهند کرد. این نشان می‌دهد که قاطعیت نتیجه خواهد داشت، پس با مراقبت باید پیش رفت.

اوقات شرعی