آخرین جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه لواسانات در سال ۹۹ با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی امام جمعه بخش صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی مصلی لواسانات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین لواسانی در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات حضار و آرزوی سلامتی برای مصطفی مجیدی، رئیس این ستاد که در بستر بیماری هستند، بیان داشت: پس از چند هفته تعطیلی نماز جمعه در پی شیوع بیماری کرونا، از ۲۶ دی ماه باز هم توانستیم این مراسم پرفیض را با حضور مردم ولایی و انقلابی منطقه داشته باشیم که جای شکر دارد؛ و این وظیفه ما است تا از تمام امکانات در راستای صیانت از سلامت نمازگزاران استفاده کنیم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مقدم بر حواشی دیگر نماز جمعه بدانیم.

وی با اشاره به پیشرفت عملکرد کمیته جوانان و معاونت خواهران ستاد برگزاری نماز جمعه لواسانات گفت: بحمدالله شاهد رشد فعالیت و به‌کارگیری نیروهای جهادی و پای کار در این دو حوزه هستیم که امید است تداوم یابد و در کمیته‌های دیگر نیز شاهد اقدامات جدید و اثربخش باشیم.

امام جمعه لواسان یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر از اهم مسائل منطقه به شمار می‌آید که بایستی در این زمینه با برنامه‌ریزی و هماهنگی بتوانیم اقدامات تاثیرگذاری بویژه برای نوجوانان، جوانان و بانوان داشته باشیم.

لواسانی اظهار داشت: اقدامات فرهنگی از زمره کارهایی هستند که برای دست‌یابی به نتایج مطلوب بایستی بسیار کار کرد و صبور بود، لذا انتظار داریم به میدان بیایید و با توکل بر خدا، امیدوار به کار خود ادامه دهید.

اوقات شرعی