امام جمعه لواسانات با تاکید بر اهمیت نظارت بر نامزدهای انتخابات گفت: هیات نظارت نقش اساسی در فرآیتد انتخابات داشته و بایستی بدانند کوتاهی در این کار مهم قابل جبران نیست تبعات فراوانی دارد که گریبان‌گیر مردم می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی روز یکشنبه در دیدار با مردانی و بیگلو از اعضای هیات نظارت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افرادی که مسئولیت نظارت و تائید صلاحیت نامزدهای مجلس را عهده‌دار می‌شوند باید با مسئولیت‌پذیری، دقت و به دور از هیچ‌گونه منافع شخصی کار کنند تا مبادا فرد نالایقی در معرض انتخاب قرار بگیرد مردم را با مشکل مواجه کند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت دقیق، مرحله اول برای یک انتخاب شایسته و رقم زدن آینده‌ای روشن است که انتظار داریم اعضای این هیات اهتمام ویژه‌ای در کار داشته باشند.

امام جمعه لواسان بیان داشت: ما در وسط میدان هستیم اما متاسفانه برخی نگاه ارباب – رعیتی دارند و با متدین منطقه رفتار نامطلوبی دارند که گله‌اش چه فایده‌ای دارد؟

لواسانی تاکید کرد: حداقل در انتخاب ناظران دقت شود تا مردم چهار سال دردسر نداشته باشند. فعلاً کسانی را که مجلس برای نظارت شمیرانات انتخاب کرده است‌، بجز یک نفر از آن‌ها، اصلاً شمیرانات و لواسانات و رودبار قصران را نمی‌شناسند!

اوقات شرعی