امام جمعه لواسانات تاکید کرد: مسئولان و مدیران شهری بایستی مر قانون را ملاک عمل خود قرار داده و تحت هیچ شرایطی انجام امورات شهروندان را به تاخیر ننداخته و اختلال ایجاد نکنند.

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، محمدرضا بیک لواسانی شهردار و یوسف شیخی عضو شورای اسلامی شهر لواسان روز چهارشنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی به ارائه گزارشی از اقدامات اخیر مجموعه مدیریت شهری پرداخته و به پروژه درخت‌کاری وسیع لتیان و محدوده دریاچه خلیج فارس و همچنین وضعیت اجرای احکام تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کردند.

امام جمعه لواسانات نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام، با اشاره به مشکلات اخیر شورای شهر خاطرنشان کرد: تا زمانی که شورا قانونی بوده و شهردار بر سرکار است بایستی با جدیت کار شود و خدمات‌رسانی به مردم با مشکل مواجه نباشد.

وی با اشاره به تدبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی که فرمودند دولت تا روز آخر باید با قدرت کار کند، بیان داشت: من و شما هم تا زمانی که بر اساس قانون بر سر کار هستیم باید وظایف خود را انجام دهید و در کار و تلاش برای مردم که ولی نعمت ما هستند جدیت داشته باشیم، روزی که نبودیم، دیگر تکلیف نداریم.

لواسانی همچنین با اشاره به روز درخت‌کاری، ضمن تاکید بر اهمیت حفظ و گسترش سرانه‌های فضای سبز گفت: بایستی نهال‌های کاشته شده مثمر باشند.

اوقات شرعی