امام جمعه لواسانات گفت: انقلاب اسلامی رخ داد تا مردم را از ظلمت و تاریکی غرب و نفسانیت خارج و به نور الهی با اجازه پروردگارشان هدایت کند؛ وظیفه اصلی ما حفظ این انقلاب برای آرمان‌های والای آن است.

به گزارش روابط روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام سید سعید لواسانی ظهر سه‌شنبه در دیدار با پاسداران ناحیه الغدیر و فرمانده آن سرهنگ عبدالله مدیری‌نیا و حجت الاسلام یداللهی مسئول نهاد نمایندگی بیان داشت: آمریکا خود را ابرقدرت می‌دانست اما امام خمینی (ره) آن را ذره‌ای نمی‌دانست چرا که معتقد بود قدرت فقط از آن خداوند است.

وی خطاب به حضار افزود: انقلاب پیش‌رونده و پیش‌برنده است و شما پاسدار این نعمت بزرگ هستید. انقلاب اسلامی به خواست خداوند پیروز شد و ادامه‌دار خواهد بود لذا باید تلاش کنیم ما از پاسداران آن باشیم و بدانید وظیفه سنگینی بر عهده دارید.

امام جمعه لواسان تصریح کرد: بایستی مراقب جنگ شناختی و ادراکی باشید، گاهی باورتان را عوض می‌کنند که به دنبال گرفتاری‌های زندگی بدوید و وظیفه اصلی یعنی پاسداری از انقلاب را فراموش کنید.

لواسانی تاکید کرد: بایستی مسائل فردی و اخلاقی را رعایت کنید و به احکام شرعی مثل نماز اول وقت، با اذان و اقامه و تعقیبات متعهد باشید و کاهلی نکنید.

وی یادآور شد: علاوه بر آن باید به مسائل جمعی و اجتماعی نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. نظم یکی از نکات مهم برای پاسدار است و بی‌نظمی در سپاه محکوم است‌.

امام جمعه لواسان تاکید کرد: پیروی صادقانه از رهبر معظم انقلاب، سید بزرگواری که ۵۰ سال بعد مردم آرزو می‌کنند یک روز تحت رهبری ایشان زندگی می‌کردند را سرلوحه کار خود قرار دهید و همچنون شهید حاج قاسم سلیمانی یک سرباز حقیقی باشید.

 

اوقات شرعی