حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسانات عصر چهارشنبه به همراه امیر کربلایی، جانشین ستاد برگزاری نماز جمعه و جمعی از کارمندان مصلی لواسانات همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌ البنین سلام الله علیها به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا، با مادر بزرگوار و همسر مکرم شهید “کمال شیرخانی” از شهدای پرافتخار مدافع حرم دیدار و ادای احترام کرد.

به گزارش دفتر امام جمعه لواسانات، لواسانی در این دیدار صمیمی بیان داشت: شهدا زنده و شاهد عملکرد ما هستند؛ باید تلاش کنیم راه آنان که راه سعادت دنیا و آخرت است، پیش گیریم تا دعای ایشان که مستجاب است بدرقه راهمان باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید قدردان شکیبایی و ایثار خانواده معزز شهدا باشیم چرا که تداوم فرهنگ شهادت را مدیون این بزرگواران که بسترساز رشادت‌های این قهرمانان سرافراز بودند، هستیم.

براساس این گزارش، شهید خلبان “کمال شیرخانی”، از شهدای سرافراز محله سبو لواسان کوچک، تیر ماه سال ۹۳ در سن ۳۸ سالگی، در کسوت یکی از مدافعان حرم در شهر سامرا به مقام والای شهادت نائل شد. از این شهید عظیم الشان یک فرزند دختر و یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

اوقات شرعی