امام جمعه لواسانات گفت: فعالیت و کار کادر درمان، پرستاران و تمامی پرسنل درمانی ‌بی شک نوعی جهاد است که کرونا به وضوح این جهاد را برای همگان به منصه ظهور رساند.
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز یکشنبه در آئین گرامیداشت روز پرستار و تجلیل پرستاران که با حضور جمعی از مسئولان محلی در بیمارستان مهرآیین لواسان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب (س)، بیان داشت: ایشان الگوی بسیار خوبی برای ما هستند و نشان دادند یک زن در سخت‌ترین شرایط در طول تاریخ می‌تواند به بهترین نحو وظیفه خود را انجام دهد و هدف را محقق می‌کند. یقینا‌‌ٌ اگر حضرت زینب (س) نبود، هدف امام حسین ‌(ع) و حماسه کربلا به بار نمی‌نشست.
وی اظهار داشت: برخی مشاغل مستلزم عشق است و پرستاری از زمره آن‌هاست که در کار با انسانیت مواجه است، با انسان‌های بیماری که به سبب تحمل درد و مریضی بی‌حوصله هم هستند.
امام جمعه لواسان ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب بیمارستان مذکور، یادآور شد: با توجه به بضاعت اهالی بومی لواسانات نیازمند تشکیل مجمع خیران سلامت در بخش هستیم که اکثریت شهروندان بتوانند با حمایت خیران از خدمات این بیمارستان که خصوصی است و نمی‌توانیم انتظار تعرفه‌های دولتی داشته باشیم، بهرمند شوند. این مساله و ارتقا سرانه‌های درمانی در منطقه نیازی مبرم به شمار می‌رود که مستقیم با سلامت و جان شهروندان ارتباط دارد.
لواسانی در این مراسم از خدمات بی‌دریغ مرکز جامع خدمات درمانی نجارکلا بویژه در ایام کرونایی قدردانی کرد و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت را گرامیداشت.

اوقات شرعی