حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسانات عصر یکشنبه همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج، با خانواده معظم شهید “محمد محمدی” از شهدای آمر به معروف و

مدافع نوامیس مردم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر و ستاد برگزاری نماز جمعه لواسانات، لواسانی در این دیدار صمیمی با خانواده معزز شهید بسیجی سرافراز بیان داشت: شهادت مقام والایی است که به هر کس نمی‌دهند و لیاقت می‌خواهد‌.

وی افزود: همسر شهدا بالاخص اگر فرزندانی هم داشته باشند بسیار سختی می‌کشند و باید همزمان نقش پدر و مادر را ایفا کنند، که ان‌شالله توفیقی که خداوند به آنها اعطا می‌کند کمتر از شهید نیست.

امام جمعه لواسان تصریح کرد: شهادت گرچه واقعه سختی‌ است اما زیبایی‌های بسیار دارد؛ شخصی که شهید می‌شود با هدف و در راه خدا از دنیا می‌رود که بسیار ارزشمند است.

لواسانی با اشاره به علت شهادت شهید محمدی گفت: جوان عزیز ما برای دفاع از یکی از اصلول اسلامی و دینی توسط اوباش به شهادت رسیده که امروز بسیاری آن را فراموش کرده‌اند اما او حاضر نشد غیرت خود را نادیده بگیرد، و شهادتش تلنگری برای همه ما بود که بیدار شویم و بدانیم باید برای دین هزینه دهیم.

وی اظهار داشت: دیدار با شما و دیگر خانواده‌های معزز شهدای عظیم‌الشان برای خود ما روحیه و انگیزه است، شهید زنده است و ان‌شالله با ظهور حضرت ولیعصر (عج) بازمی‌گردد و کار نیمه تمامش را تمام می‌کند؛ ان‌شالله نام فرزندان عزیز شهدا نیز در لیست سربازان امام زمان (عج) ثبت شود.

شهید “محمد محمدی” ۲۹ مهر ماه ۹۹ در سن ۳۹ سالگی، در راه امر به معروف و دفاع از نوامیس مردم به دست اراذل‌واوباش محله تهرانپارس با جراحت شدید چاقو به مقام والای شهادت نائل شد و از او ۲ فرزند پسر به یادگار مانده است.

اوقات شرعی