حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسانات عصر سه‌شنبه به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید “اسماعیل زینلی” از شهدای  لواسان در حماسه دفاع مقدس و تکریم خانواده معظم ایشان با آنان دیدار

و ادای احترام کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر و ستاد نماز جمعه لواسانات، لواسانی در دیدار صمیمی با فرزند این شهید گرانقدر، بیان داشت: فرزندان شهدا، نعمت هستند و ما باید بیشتر قدر آنان را بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: شهدا برای رضای خدا و صیانت از امنیت و آرامش کشور همسران و فرزندان خود را رها کرده و در راه جهاد حق به شهادت رسیدند؛ فرزندان ایشان نیز با سختی و رنجی بزرگ شدند که درکش برای دیگران چندان آسان نیست.

امام جمعه لواسان تاکید کرد: امروز والدین، همسران و فرزندان شهدا نور چشم ما و بهترین ترویج‌کنندگان فرهنگ مهم و شایسته ایثار و فداکاری هستند؛ وظیفه ما تکریم آنان و پاسداری از خون پاک شهدا است.

براساس این گزارش، شهید “اسماعیل زینلی” در سال ۱۳۶۳ برای جهاد در جنگ تحمیلی و دفاع از وطن از سوی کمیته انقلاب اسلامی (پلیس ایران بیش از سال ۱۳۷۰) به قصر شیرین اعزام و بر اثر اصابت مستقیم گلوله به درجه رفیع شهادت نائل شد، و از ایشان یک فرزند پسر به یادگار مانده است.

اوقات شرعی