حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسانات عصر چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با خانواده معزز شهید امنیت سرهنگ “رسول علی‌نقی” و خانواده معظم شهید دفاع مقدس سرهنگ “منصور غفاری” دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دفتر و ستاد نماز جمعه لواسانات، لواسانی در این دیدار صمیمی با همسران فداکار و یادگاران شهدای عظیم‌الشان بیان داشت: خون پاک شهدا که در راه حفظ اسلام، زنده نگاه داشتن نام و یاد خدا و صیانت از خاک و امنیت کشور جاری شد و خانواده ایشان برکت کشور هستند.

وی اظهار داشت: در دین اسلام از مقام رفیع زن و مقام والای مادر بسیار یاد شده است؛ مادر جایگاه برجسته‌ای دارد، و در این میان همسران بزرگوار شهدا که نقش مهم پدر را نیز بر عهده داشته و با شکیبایی و استقامت فرزندانی صالح تربیت می‌کنند، بسیار ارزشمند و برای جامعه نعمت هستند.

براساس این گزارش، شهید سرهنگ “رسول علی‌نقی” از فرماندهان نیروی انتظامی، در زمان ماموریت خود در زاهدان بر اثر اصابت گلوله در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر در سن ۳۸ سالگی در راه امنیت کشور به مقام والای شهادت نائل آمد و از ایشان دو فرزند پسر به یادگار مانده است.

همچنین شهید سرهنگ “منصور غفاری”، سال ۱۳۶۰ در سن ۳۵ سالگی زمانی که برای سومین بار داوطلبانه از سوی بسیج شهربانی (نیروی انتظامی) به جبهه اعزام شد، در جاده آبادان – ماهشهر بر اثر اصابت گلوله به زمره شهدای معظم دفاع مقدس پیوست؛ دو فرزند دختر نیز یادگار این شهید والامقام هستند.

اوقات شرعی