امام جمعه لواسانات همزمان با اولین روز مهر خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: خوب درس بخوانید و به خوبی بر مسائل اخلاقی و تربیتی خود کار کنید، که شما امید آینده ایران جهان اسلام هستید.

به گزارش روابط عمومی دفتر و ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی، صبح سه شنبه همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس، با حضور در مدرسه ابتدایی دخترانه دکتر جمال سادات گوشه محله تیمورآباد و تقدیر از مدیر مجموعه که فرزند شهیدی عظیم الشان هستند، بیان داشت: شهید شخصی است که برای دفاع از اسلام جان خود را فدا می کند، لذا بی شک فرزندان شهدا، ایثار و فداکاری را از در آموخته و در جایگاه معلمی با تمام وجود و دلسوزانه برای آموزش، پرورش و تربیت دانش آموزان تلاش می کنند.

وی در خصوص این مدرسه که پس از مدت ها مجدد میزبان دانش آموزان شده است، گفت: امسال پس از مبارزه آی طولانی با همت بسیاری از دغدغه مندان این مدرسه احیا شد و از آنان که در این راه خیر تلاش کردند تشکر می کنم.

امام جمعه لواسان در جمع دانش آموزان این مدرسه تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا شرایط زندگی و تحصیل را سخت کرده است، اما باید توجه داشته باشید که آموزش و پرورش تحت هیچ شرایطی تعطیل نمی شوند.

وی افزود: اگر شرایط حضور در مدرسه ممکن نبود و کلاس ها به صورت مجازی برگزار شد نیز دانش آموزان بسیار جدی بگیرند، و به خوبی درس بخوانند که مملکت ما نیازمند دانشمندان، پزشکان، معلمان و مادرانی دلسوز و فداکار است.

بر اساس این گزارش، مدرسه ابتدایی دخترانه دکتر جمال سادات گوشه پس از حدود یک سال پیگیری آموزش و پرورش لواسانات و حمایت امام جمعه بخش از دانشگاه علمی کاربردی استرداد و برای استفاده دختران ابتدایی منطقه آماده شد. با افتتاح این مدرسه، دختران و پسران در مدرسه شهید غفاری محله سبو بزرگ نیز تفکیک و تمام دختران به مدرسه دکتر جمال سادات گوشه منتقل شدند.

اوقات شرعی