امام جمعه لواسانات گفت: با توجه به اینکه لواسانات و رودبار قصران با شرایطی مشابه و همچنین آسیب‌ها و مشکلات تقریباً یکسان مواجه هستند، همکاری و همدلی مسئولان دو بخش می‌تواند بهبود شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و … را به ارمغان آورد.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در دیدار با رضا ریاحی، شهردار اوشان، فشم، میگون ضمن ابراز خشنودی از انتصاب وی به عنوان مسئولی دغدغه‌مند و انقلابی بیان داشت: امام جمعه رودبار قصران نیز جوان و دغدغه‌مند بویژه در امور فرهنگی است. حضورشان در منطقه مغتنم و باید این را قدر دانست، لذا کمک و همکاری با حجت‌الاسلام حسنی را در دستور کار خود قرار دهید.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، رسیدگی به مشکلات فرهنگی و اجتماعی منطقه جزو اولویت‌های مهم به شمار می‌آید که شهرداری‌ها می‌توانند نقش موثری در بهبود و تقویت این مسائل ایفا کنند.

امام جمعه لواسان تاکید کرد: مسئولان بویژه مدیران شهری باید نسبت به شفاف‌سازی و جلب اعتماد عمومی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند؛ در این راستا راه‌اندازی سامانه الکترونیکی شهرداری برای شفاف‌سازی روند پروانه‌ها و نظارت بر ساخت نیز جزو کارهای اساسی است که ضرورتی دارد و به شهردار لواسان نیز گفته‌ایم تا نسبت به آن اقدام شود.

لواسانی افزود: مبارزه با تخلفات ساخت و ساز که متاسفانه برخی آن را به هر نحوی انجام می‌دهند یکی دیگر از ضرورت‌های کاری است، نباید به بهانه کسب درآمد به تخلف میدان داد، بلکه هنر مدیریت ایجاد درآمد پایدار است.

وی خاطرنشان کرد: مقبره الشهدا و بیمارستانی که مدتی‌ است ساخت آن با توجه به مطالبه اهالی دو بخش، نیاز منطقه تصور می‌شود و در دستور کار قرار گرفته، دو موضوع مشترک لواسانات و رودبار قصران است و برای مدیریت آنها، انتظار همراهی و همدلی حداکثری را داریم.

ریاحی نیز ضمن ارائه گزارش از اقدامات مدیریت خود طی یک‌ ماهی که از انتصابش می‌گذرد، اعلام کرد: ایجاد درآمد پایدار، بررسی وضعیت فرهنگی و اجتماعی و برنامه‌ریزی موثر برای ارتقا و تبیین فرهنگ دینی شهر و مقابله جدی با تخلفات احتمالی در حوزه‌های مختلف از جمله برنامه‌های اصلی این شهرداری در دوره جدید خواهد بود.

اوقات شرعی