امام جمعه لواسانات تاکید کرد: بروز ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بدحجابی، بی‌حجابی و سگ‌گردانی شایسته نیست و شهروندان متدین منطقه را آزار می‌دهد، لذا انتظار داریم مقابله و برخورد با افراد خاطی تقویت شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد نماز جمعه لواسانات، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید لواسانی روز سه‌شنبه در دیدار با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، رئیس کلانتری ۱۶۶ لواسانات، شهردار لواسان و نماینده پلیس راهور لواسانات و رودبار قصران بیان داشت: نیروی انتظامی در این راستا اقدامات خوبی انجام داده است، اما با توجه به شرایطی که شاهد هستیم، لازم می‌دانیم تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که نسبت به انجام کارهایی از قبیل کشف حجاب و سگ‌گردانی می‌کنند، فساد را ترویج کرده و جرم مشهود دارند که بایستی برخورد جدی با آنان صورت بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شمیرانات افزود: در مقابل برخورد قهری، دستگاه‌های متولی باید برای تبیین فرهنگ و عرف اسلامی در جامعه، بویژه جذب نسل جوان و نقش برآب کردن توطئه‌های دشمن، برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف داشته باشند.

امام جمعه لواسان ضمن بیان اینکه ما با بیکار کردن افراد مخالف هستیم اما در مقابل مخالف بی بند‌و‌باری و ولنگاری فرهنگی هم هستیم، یادآور شد: مقابله با برخی از رستوران‌ها و کافه‌هایی که متاسفانه شئونات فرهنگی و اسلامی را اصلاً رعایت نمی‌کنند، البته هیچ مجوزی هم از مراجع قانونی ندارند و مثل قارچ روییده‌اند، باید مورد توجه واقع شود.

لواسانی گفت: در راستای تحقق این اهداف در لواسان، انتظار داریم هماهنگی لازم میان پلیس امنیت و کلانتری منطقه بیش از پیش شود تا بتوانیم فضای فرهنگی منطقه را کنترل و به شان مطلوب برسانیم.

 

اوقات شرعی